خبرهای داغ:
عضو گروه جهادی سفیران کار و تلاش دانشگاه پویش قم:

اردوهای جهادی به دنبال ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی است

یکی از اعضای گروه جهادی سفیران کار و تلاش دانشگاه پویش قم گفت: اردوهای جهادی به دنبال ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه است.
کد خبر: ۸۵۰۷۷۲۳
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲

حجت الاسلام سید محمد حسینی، عضو گروه جهادی سفیران کار و تلاش دانشگاه پویش در گفتگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج به کرمان اظهار کرد: فلسفه گروه جهادی صرفا برای فعالیت های عمرانی نیست بلکه برای آبادانی و پیشرفت در همه زمینه ها و عرصه هاست.

وی با اشاره به اینکه ما با حضور در اردوهای جهادی و مناطق محروم بایستی ماهیگیری را یاد مردم روستا بدهیم و نه خود ماهی را، ابراز کرد: ما باید فرهنگ جهادی کارکردن در روستا را به مردم آموزش بدهیم تا برای انجام هر کاری منتظر حضور دیگران نباشند و خودشان روستا را از محرومیت نجات دهند.

عضو گروه جهادی سفیران کار و تلاش دانشگاه پویش قم با بیان اینکه اردوی جهادی در تراز انقلاب است، افزود: اردوی جهادی می خواهد استعداد هایی را که خودمان بلد هستیم ولی از آنها استفاده نمی کنیم، را شکوفا بکند.

وی ادامه داد: اردوی جهادی یک اردوی فرهنگی است که خودسازی و دگر سازی را به دنبال دارد.

حسینی با اشاره به اینکه گروه های جهادی با حضور در مناطق محروم در آن مکانها ایجاد نشاط و پویایی می کنند، بیان نمود: نشاط که در روستا به وجود بیاید، سازندگی را هم به دنبال خواهد داشت .

وی در ادامه با اشاره به اینکه اثر اردوی جهادی بیشتر بر روی خود اعضای گروه است، اذعان داشت: اردوی جهادی باعث می شود تا در دانشجویان تحولی ایجاد بشود و روحیه جهادی را در خود نهادینه کنند.

یکی از اعضای گروه جهادی سفیران کار و تلاش دانشگاه پویش قم گفت: اردوی جهادی به دنبال ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در مناطق محروم است.

وی با اشاره به اینکه اردوی جهادی یک دوره آموزشی بسیار مفید و موثر است، تصریح کرد: در اردوی جهادی ما یاد میگیریم که تقسیم کار داشته باشیم تا در آینده اگر مسئولیتی را قبول کردیم با وحدت و روحیه جهادی آن را پیش ببریم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار