راهیان نور/137

اردوهای راهیان نور بدون هیچ مشکلی برای زائران برگزار شد

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اردوهای راهیان نور بدون هیچ مشکلی برای زائران برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۷۸۲۲
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، سردار جهانبخش کرمی اظهار کرد: اید در برهه زمانی که دشمن به دنبال تهاجم فرهنگی است، با برگزاری چنین اردوهای معنوی جوانان را آگاه و بیدار سازیم.

سردار کرمی تقویت روحیه ایثار و رشادت در میان جوانان، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و

روشنگری در زمینه ابعاد مختلف جنگ تحمیلی را از جمله اهداف اردوهای راهیان نور اعلام کرد و گفت: بیان شرایط سخت جنگ و ایستادگی در مقابل هجمه دشمن به منظور تقویت روحیه جهاد وشهادت، تجدید پیمان با شهدا و آرمان‌های امام خمینی(ره) و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور و مشاهده عینی آثار جنگ در آخرین نقطه مرزی از دیگر اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ و روحیه جهادی و تبیین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس را از دیگر اهداف اردوهای راهیان نور اعلام کرد و افزود: تبیین این دستاوردها و برگزاری اردوهای راهیان نور مختص به یک برهه زمانی خاص نبوده و خوشبختانه در هر چهار فصل این اردوها برگزار می‌شود.

وی در ادامه تعداد زائران اعزامی به مناطق عملیاتی را در قالب کاروان‌های خانوادگی 5 هزار نفر اعلام کرد و اظهار داشت: خوشبختانه هم استقبال دانشجویان و هم خانواده‌ها از برگزاری این سفر معنوی مطلوب بود و اردوها بدون مشکلی و در مطلوب برگزار شد.

فرمانده سپاه استان زنجان با ابراز خرسندی از اینکه امسال نیز اردوهای راهیان نور بدون وجود هیچگونه مشکلی برگزار شد، تصریح کرد: این امر با تلاش خادمان و همه دست اندرکاران فعال در امر راهیان نور صورت گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار