فرمانده سپاه شهرستان سیاهکل در گفتگو با بسیج:

اردوهای جهادی بهترین عرصه برای تمرین مدیریت جهادی است

فرمانده سپاه شهرستان سیاهکل اردوهای جهادی را بهترین عرصه برای تمرین مدیریت جهادی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۰۷۹۰۵
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

جعفر حسینی در حاشیه مراسم اختتامیه گروه جهادی مصباح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان اظهار کرد: اردوهای هجرت در کمک به محرومان نقش موثری دارند و از سویی این تلاش جهادگران در اردوهای هجرت سبب توسعه و اعتلاء فرهنگ و مسائل تربیتی در جامعه ایفا می کنند که این نشان از اهمیت خاص این اردوهاست.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های گسترده جهادگران گروه مصباح در ایام نوروز در مناطق محروم سایهکل گفت: ما با مشاهده تلاش دانشجویان جهادی تمام تلاش خودمان را انجام دادیم تا امکانات لازم برای فعالیت این گروه فراهم بشود.

فرمانده سپاه شهرستان سیاهکل با اشار به جنگ نرم دشمن گفت: جهان استکبار در جنگ نرم از طریق ماهواره در حال نابودی خانواده ها است و از گروه های جهادی می‌خواهم با آگاه سازی جامعه و خانواده ها را از این بلای خانمان سوز دور کنند.

حسینی محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار، مرتفع کردن مشکلات مرسوم در مناطق، اشاعه گفتمان دینی و توسعه ایدئولوژی اسلامی، ایجاد روحیه جهادگری و همچنین آشنایی بیشتر جوامع دانشجویی با مشکلات موجود در مناطق کم برخوردار را از اهداف اجرای طرح های جهادی دانست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوان جوانان و نوجوانان را برای مسئولیت‌های اجرائی آماده کنیم باید اجازه دهیم تا آنها در فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی در مناطق محروم شرکت کنند تا بتوانند خود را از درون بسازند.

ارسال نظرات