خبرهای داغ:
سرپرست گروه جهادی سرلشکر شهید اسد الله پور گنبد کاووس:
سرپرست گروه جهادی سرلشکر شهید اسد الله پور گنبد کاووس گفت: خانه بهداشت یکی از موضوعات و دغدغه‎های اساسی مردم روستای مهدی آباد است و اگر مسئولان تامین اعتبار کنند خانه بهداشت مهدی آباد را خواهیم ساخت.
کد خبر: ۸۵۰۷۹۴۱
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، محسن نادران دربازدید مسئولان سازمان بسیج سازندگی گاستان از اردوهای جهادی شهرستان گنبد کاووس روستای مهدی آباد اظهار کرد: گروه جهادی سرلشکر شهید اسد الله پور از روز ششم فروردین ماه در روستای مهدی آباد حضور یافته و در صدد آن بود که با همت اهالی روستا بتواند گامهای مناسبی در راستای محرومیت زدایی، آموزش و عمران آبادی روستا بردارد.

وی تصریح کرد: با توجه به ایام نوروز و تعطیلات اقدامات خوبی در این روستا انجام شد و زمینه حضور گروه های جهادی را در فصل تابستان در این روستا آماده کردیم.

سرپرست گروه جهادی سرلشکر شهید اسد الله پور با بیان اینکه خانه بهداشت یکی از موضوعات و دغدغههای اساسی مردم روستای مهدی آباد است، افزود: با توجه به آن که زمینه این مکان در روستا فراهم است و با تامین اعتبارات و هزینهها گروههای جهای آمادگی ساخت این مرکز بهداشت را در این روستا دارد.

وی با بیان اینکه نزدیک ترین خانه بهداشت به این روستا دو کیلومتر فاصله دارد، افزود: این راه بسیار ناهمواره بوده و در صورت بروز بارندگی حضور بیماران در آن مرکز بسیار سخت میشود و با توجه ان که روستا 570 نفر خانوار دارد لذا اگر مسئولان تامین اعتبار کنند این خانه بهداشت را خواهیم ساخت.

نادران ادامه داد: نوسازی مدرسه، برگزاری مراسمهای فرهنگی و مذهبی، برگزاری مسابقات ورزشی، آموزش کمکهای اولیه، برگزاری کلاسهای نقاشی، قرآن و احکام ، برگزاری کلاسهای مداحی و کمک به دهیاری برای انجام طرحهای هادی از اقدامات برنامهریزی شده این گروه جهادی در روستای مهدی آباد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها