خدمتی که تعطیلی نمی شناسد

گروه های جهادي بسیج دانشجویی در روستاهاي بيجار به فعالیت پرداختند

گروه های جهادي بسیج دانشجویی در روستاهاي محروم شهرستان بيجار در ایام تعطیلات نوروز به فعالیت پرداختند.
کد خبر: ۸۵۰۷۹۵۲
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، بیش از 90 دانشجوی بسیجی از دانشگاههای استان البرز از تاریخ 4 تا 15 فروردین بمدت 12 روز در روستاهای محروم شهرستان بیجار فعالیت های عمرانی، فرهنگی و بهداشتی انجام دادند.

زندیه فرماندار شهرستان بیجار و سرهنگ محمودی فرمانده سپاه این شهرستان با حضور در روستای مدک ، از فعالیت گروه های اردوهای جهادی دیدن کردند.

بیژن زندیه فرماندار شهرستان در این بازدید ضمن تمجید از نیت خالصانه و روحیه جوانمردانه این دانشجویان، گفت: خدمت به قشر نیازمند و رفع مشکلات بندگان خدا در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، درمانی و آموزشی، نزد خداوند متعال بسیار ارزشمند است و پاداشی ماندگار دارد.

وی به روحیه شاد، علاقه و پشتکار این دانشجویان اشاره کرد و افزود: جوانی که بهترین ایام شاد زندگی در کنار خانواده و رفاه، آسایش همراه با دیدار با بستگان را کنار می گذارد و به جای آن در بیش از 500 کیلومتر دورتر از محل زندگی و تحصیل خویش در میان روستای دور افتاده، خاضعانه خاکی می شود، بسیار لایق، با بصیرت دینی و با ارزش است.

این گروه دانشجویان جهادگر در بخش های عمرانی، کشاورزی، ساخت و تعمیر مساجد، اماکن عمومی، زیباسازی مدارس، معاینات پزشکی عمومی و درمانی به این مناطق محروم خدمات ارایه دادند.

آموزش قرآن و ترویج مبانی اعتقادی، آموزش احکام و مسایل شرعی، اجرای برنامه های سرگرمی دینی و علمی، آموزش هنرهای دستی، نقاشی، خانه داری و سبک زندگی اسلامی برای اهالی منطقه و روستاهای تابعه نیز شاخه ای دیگر از اقدامات این گروه های جهادی دانشجویی بود.


ارسال نظرات