خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قم مطرح کرد؛
فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ایام تعطیلات نوروز شاهد کاهش هفت درصدی مجموع جرائم، کاهش 19 درصدی وقوع سرقت و کشف 85 درصدی سرقت‌ها هستیم.
کد خبر: ۸۵۰۸۱۱۱
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیجاز قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی اظهار کرد: امنیت و آسایش مردم، زائران و مسافران استان قم در نوروز 94 با بیش از 3 هزار پلیس و 21 پایگاه نوروزی در سطح استان تامین شد.

وی به پوشش مناطق و مجتمع‌های مسکونی آسیب پذیر با راه اندازی حدود 100 گشت پیاده اشاره کرد و این اقدامات را به عنوان فعالیت‌های پیش دستانه پلیس برای کاهش جرائم و افزایش احساس امنیت خواند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ایام تعطیلات نوروز شاهد کاهش هفت درصدی مجموع جرائم، کاهش 19 درصدی وقوع سرقت و کشف 85 درصدی سرقت‌ها هستیم.

وی همچنین از کاهش 50 درصدی نزاع دسته جمعی و قتل که از جمله جرائم مهم و خشن در جامعه هستند، خبر داد.

مجتبایی همکاری مردم در گسترش فرهنگ ترافیک را مطلوب ارزیابی کرد و کاهش هفت درصدی جان‌باختگان تصادفات را ناشی از همراهی و همزبانی پلیس با ملت دانست و ابراز کرد: امیدواریم این معیارها با عنایت پروردگار، همت مسئولان و مردم عزیز استان ادامه پیدا کند.

وی با یادآوری اقدامات فرهنگی و تبلیغی استان و انجام مشاوره های اجتماعی به ارتقاء جایگاه پلیس با کسب رضایت مندی 84 درصدی مردم اشاره کرد و تثبیت و توسعه کمی و کیفی ارتباطات علمی و اجتماعی پلیس قم را در سال 94 جزء اولویت‌های این فرماندهی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان قم در پایان به نقش بخش‌های مختلف اطلاعاتی، نظامی، قضایی و سیاسی استان در پیدایش این موفقیت‌ها اشاره کرد و آن را مرهون صمیمیت و همراهی مدیران استان و تلاش کارکنان خدوم فرماندهی انتظامی استان در بخش‌های مختلف انتظامی، عملیاتی، ترافیکی، اطلاعاتی، خدماتی، فرهنگی و نظارتی دانست.



ارسال نظرات