رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: برنامه‌های خاصی برای امسال داریم. یکی از برنامه‌هایی که در موضوعات اصلی در بنیاد شهید کل کشور مطرح بوده برگزاری چند کنگره با موضوعات و مناسبت‌های مختلف است.
کد خبر: ۸۵۰۸۱۲۴
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمید‌علی صمیمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با اشاره به برنامه‌های بنیاد شهید تهران برای سال 94 گفت: برنامه‌های خاصی برای امسال داریم. یکی از برنامه‌هایی که در موضوعات اصلی در بنیاد شهید کل کشور مطرح است برگزاری چند کنگره با موضوعات مختلف است. سعی در این است که در تهران روز سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر که به نام «روز ملی مقاومت و ایثار» نام گرفته است برنامه ویژه‌ای برگزار شود. هفته آینده هم روز زن و میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) را داریم که به همین مناسبت تجلیل از همسران جانبازان و شهدا در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در ادامه هم هفته معلم و روز کارگر را داریم که به همین مناسبت یک یادواره شهدای کارگر را با همکاری مجموعه تامین اجتماعی برگزار خواهیم کرد و همچنین تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی را با همکاری آموزش و پرورش تدارک دیده‌ایم که این دو برنامه در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. مراسم ویژه ارتحال حضرت امام(ره) را در خردادماه داریم و در ادامه آن یادواره شهدای 15 خرداد را خواهیم داشت. در ماه شعبان نیز مناسبتی همچون روز میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز داریم که برنامه‌های ویژه‌ای را در آن ایام برای جشن و تجلیل از جانبازان و خانواده‌های معظم آن‌ها در نظر گرفته‌ایم.

صمیمی در ادامه تصریح کرد: یکسری برنامه‌هایی که تدارک دیده خواهد شد به صورت کلی است و جنبه ملی دارد و خود بنیاد مرکز به ما ابلاغ می‌کند که ما همراهی و میزبانی آن را بر عهده می‌گیریم. همینطور در ایام ماه مبارک رمضان برنامه ضیافت افطاری‌ها را داریم و در ادامه هم در مردادماه سالروز ورود آزادگان که برای همه آن‌ها برنامه های خاصی پیش بینی شده است. برنامه های هفته دولت و استقبال از هفته دفاع مقدس نیز برنامه‌های شهریور ماه ما در بنیاد تهران خواهند بود. در تمام برنامه‌های درنظر گرفته شده دیدار ویژه رئیس جمهور از خانواده شهدا و ایثارگران جزء برنامه‌های اصلی است. ایشان همانطور که در روز اول فروردین در آسایشگاه حضرت امام خمینی(ره) حضور داشتند و برنامه دیدار با جانبازان قطع نخاعی را در نظر گرفته و سال را آنجا آغاز کردند در هفته‌های آتی نیز برنامه دیدار را خواهند داشت.


ارسال نظرات