جنبش حیا به منظور احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و حمایت از شهدای این مسیر، به برگزاری مسابقه‌ای سراسری با عنوان «مدافعان حریم» اقدام کرده است که در قالب یادواره‌ای برای تجلیل از مقام شهیدان امر به معروف برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۸۱۳۵
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حوادث روزهای نخستین فروردین ماه سال 93 از ذهن کسی بیرون نخواهد رفت. روزی که علی خلیلی، که به خاطر انجام امر به معروف و نهی از منکر به شدت مجروح شد و پس از مدت‌ها درد و رنج ناشی از جراحات به شهادت رسید. این روزها که نخستین سالگرد شهادت علی خلیلی و مسعود مددخانی را سپری کرده‌ایم، با اقدامات مختلف و حرکت‌های خودشی در راستای حمایت از شهدای امر به معروف روبه‌رو شده‌ایم.

«جنبش حیا» به منظور احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و حمایت از شهدای این مسیر، به برگزاری مسابقه‌ای سراسری با عنوان «مدافعان حریم» اقدام کرده است. این مسابقه در قالب یادواره و بزرگداشتی برای تجلیل از مقام شهیدان امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.

مسابقه سراسری مدافعان حریم که در فضای مجازی به ویژه شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام و توسعه یافته است تا بیستم فروردین ماه ادامه خواهد داشت. در این مسابقه علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان باید جمله «امر به معروف یعنی...» را کامل کرده و به بهترین ایده‌های تصویری و متنی در این راستا جوایزی تعلق می‌گیرد.

شرکت‌کنندگان ایده‌های خود را در قالب پوستر، عکس، فیلم ، کلیپ، داستان کوتاه و شعر کامل کرده و به صفحه اینستاگرام مسابقه از طریق طریق ”تگ کردن» صفحه مدافعان حریم، «منشن کردن» و یا درج هشتگ «مدافعان_حریم» به این آدرس ارسال کنند. مهلت ارسال تا  20 فروردین ماه است. به پنج نفر برتر این مسابقه نیز جوایزی نقدی تعلق خواهد گرفت.


ارسال نظرات