معاون هماهنگ كننده سپاه امام سجاد(ع) گفت: تفکر و اندیشه بسیجی از بین برنده تمدن و تفكر غربي و نوید بخش عزت و پیروزی است.
کد خبر: ۸۵۰۸۱۶۴
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، نشست عاشقان ولايت با حضور بسيجيان و مسئولين شهرستاني و استاني در سالن اجتماعات فرمانداري بندر خمير برگزار شد.

 سرهنگ علي نژاد معاون هماهنگ كننده سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان در اين نشست با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري که فرمودند،بسيج براي دوستان اميد آفرين و براي جوانان شور آفرين و براي دشمنان بيم آفرين است. گفت:  دليل اينكه بسيج توانسته اين ايده را در دنيا پياده كند ، تفكر و انديشه بسيجي است.

 علی نژاددر ادامه افزود:  این تفکر و اندیشه بسیج است که باعث ورود در همه زمینه ها شده است که باعث ترس دشمنان از این تفکر و اندیشه شده است.

 وي در ادامه افزود: هر كجا تهديد باشد بسيج در آن ميدان حضور دارد و خط اول و مقدم است و بسيج در همه عرصه هاي علمي، اجتماعي، سياسي؛ نظامي و ... مي باشد و محدوديت كاري ندارد.

 معاون هماهنگ كننده  سپاه استان هرمزگان گفت: بسیج آمادگی ورود در همه زمینه ها را دارد و هر كجا كه بسيج ورود  کرده عزت و پيروزي را به ارمغان آورده است و اگر مي خواهيم در دنيا حرف اول را بزنيم بايد دين سالاري را انتخاب كنيم ، دنيا نيز به اين نتيجه رسيده كه تنها راه نجات ملت ها و مردم جهان انتخاب اسلام ناب محمدي است.

 علي نژاد با با اشاره به جایگاه و رتبه 13 يا 14 علمي  ایران در جهان بیان  داشت : آمريكايي ها مي گويند توليد علم در ايران 13 برابر توليد علم در دنياست و گفته اند كه ايرانيان در سال 2018 به رتبه سوم علمي مي رسند و علت آن این است آمريكا در مذاكرات اين مشكلات را بر سر راه ما قرار مي دهد.

 وي در ادامه اظهار داشت: علت به دست آوردن این همه قدرت و نصرت ،کمک خداوند متعال نسبت به ما در همه زمینه هاست.

 معاون هماهنگ كننده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به سخني از مقام معظم رهبري بيان كرد: اين زمان دير نخواهد بود كه دانشمندان دنيا اگر مي خواهند اختراعات و اكتشافات داشته باشند بايد به زبان فارسي دسترسي پيدا كنند.

 علي نژاد خاطر نشان كرد: این وجود تفكر بسيجي حاكم شده برجهان است که سبب گسترش اسلام در جهان شده است به همین علت است که نظريه پرداز غربي 20 دليل مي آورد كه غول تفكر بسيجي در حال پيشرفت است و دارد شكل مي گيرد و تمدن و تفكر غربي را از بين مي برد.

 

 

ارسال نظرات