خبرهای داغ:
استاندار گلستان:

برون سپاری و تولید منابع سیاست استانداری در سال 94 است

استاندار گلستان گفت: برون سپاری و تولید منابع سیاست استانداری در سال 94 است.
کد خبر: ۸۵۰۸۲۰۵
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حسن صادقلو صبح امروز در نخستین جلسه شورای اداری گلستان در سال 94 اظهار کرد: 12 درصد کل بودجه در استان‏ها توزیع می‏شود و ما باید برای 87 درصد بودجه ملی در استان گلستان برنامه‏ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه کد اختصاصی برای ردیف‏های بودجه ملی تهیه شود، افزود: مدیریت ما در استان گلستان بودجه محور است و این نوع مدیریت ما را به سرمنزل اهداف نخواهد رساند.

استاندار گلستان با بیان اینکه باید روی منابع سازی کار کنیم، بیان داشت: پول از شرایط لازم است ولی شرط تام نیست نباید مدیریت ما بر مبنای توزیع دولتی واقع شود.

صادقلو با بیان اینکه در سال 1394 با برون سپاری برخی از هزینه‏ها را آزاد خواهیم کرد، گفت: تولید منابع در سال جدید یکی از مسائلی است که باید به آن توجه شود و امید است بانک‏ها نیز در این راستا به کمک استان بیایند.

وی با بیان اینکه متاسفانه زمینه جذب سرمایه و تشویق به سرمایه گذاری از طریق بانک‏ها در کشور محقق نشده، خاطر نشان کرد: پنجره واحد در سرمایه گذاری یکی از مسائلی است که باید به دنبال آن باشیم تا سرمایه‏گذار بتواند با آسودگی خاطر در استان فعالیت کند.

استاندار گلستان به پیگری مصوبات سفر دولت در استان گلستان اشاره کرد و گفت: 19 پروژه مصوبه سفر دولت یازدهم به استان گلستان به همراه مصوباتی که از سال گذشته از قبیل زهکشی مزارع و « آشوراده» باقی مانده است و باید پیگری شود.

صادقلو عدم ریسک‏پذیری مدیران را یک معضل استانی دانست و اذعان کرد: روحیه در دستگاه‏های نظارتی استان یک روحیه تشویقی است و گاهی اوقات با عدم ریسک پذیری مدیران دستگاه‏های اجرایی کارها در استان به کندی پیش می رود .

انتهای پیام.

ارسال نظرات
پر بیننده ها