مراسم اختتامیه فعالیت قرارگاه جهادی علمدار استان مازندران و افتتاحیه مسجد امام مهدی (عج) در روستای گرمه بخش خنافره شهرستان شادگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۸۲۲۳
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

   خبرگزاري بسيج مازندران، معاون فرماندار شادگان در این مراسم با بیان اینکه مسجد کانون معنویت و مرکز فعالیت در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه اسلامی در طول تاریخ بوده، اظهار داشت: مسجد می‌تواند نقش بسیار موثر در ترویج اندیشه‌های ناب اسلام محمدی و معنویت داشته باشد.

 نعمت‌الله آلبوغبیش افزود: مسجد امام مهدی (عج) با مساحت 500 متر مربع و با زیربنای 345 مترمربع که با اهدای زمین توسط فرد خیر از اهالی روستای گرمه بخش خنافره در همان روستا احداث و افتتاح شد.

 وی اضافه کرد: این مسجد با  همت و تلاش گروه جهادی علمدار استان مازنداران و مشارکت‌های مردمی، بخشداری خنافره، دهیاری روستای گرمه و ناحیه سپاه شادگان احداث و تکمیل شد و زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه این عزیزان قابل تقدیر و تشکر است.

 معاون فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: در سال گذشته نیز گروه جهادی قرارگاه علمدار مازندران در شهرستان شادگان مستقر و به فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی در روستاهای تابعه این شهرستان پرداختند.

 گفتنی است در پایان این مراسم به تعدادی از دانش‌آموزان برتر مدارس و اهالی روستای گرمه و حدبه بخش خنافره هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها