در اعتراض به تهاجم نظامی عربستان به یمن

دانشجویان تهرانی مقابل سفارت عربستان تجمع می‌کنند

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران اعلام کرد: به منظور حمایت از مردم یمن و در اعتراض به تجاوز کشور عربستان به این کشور، روز سه‌شنبه مقابل سفارت عربستان تجمع مردمی و دانشجویی برگزار می‌‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۸۲۲۵
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به منظور حمایت از مردم یمن و در اعتراض به تجاوز کشور عربستان به این کشور، روز سه‌شنبه این هفته مقابل سفارت عربستان تجمع مردمی و دانشجویی برگزار می‌کند.

در این اطلاعیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ این منطقه از جهان را اگر نیک بنگریم خواهیم دید که قریب به شش دهه از جدایی پاره اسلام و اشغال سرزمین مبارکه فلسطین می‌گذرد.

در گذر این زمان فلسطین مظلوم نه تنها شاهد طوفان قاطعیتی نبوده که سرتاسر این ارض مسلمین خاطره‌ای جز خیانت پادشاهان عربی به خود ندیده است.

اینک اما حکومت‌های دیکتاتورمنطقه‌ای با همکاری رژیم نامشروع صهیونیستی درصدد دست اندازی بر قطعه دیگری از سرزمین مسلمانند و از این همکاری نامبارک نیز شرمی ندارند.

حملات ناجوانمردانه، هدف قراردادن و کشتار مردم مسلمان بی پناه یمن اگر نابخشودنی نباشد که هست سکوت بر آن مهر تأییدی است که از ملتی که همواره یاور مستضعفین زمین بوده است غریب می‌نماید.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با توجه به سفاکی‌های بی‌حد و حصر رژیم آل‌سعود و همدستی رژیم‌های دست‌نشانده منطقه‌ای ضمن محکوم نمودن این جنایات در حمله به مردم بی‌پناه یمن، درصدد است تا اجتماع بزرگی را همراه با مردم، دانشجویان و اساتید دانشگاه و طلاب مقابل سفارت عربستان در روز سه‌شنبه 18 فروردین ماه و در ساعت 16 برگزار می‌کند.

از عموم ملت انقلابی ایران و به ویژه دانشجوان دعوت به‌عمل می‌آورد تا در یاری مظلومان و مخاصمت با ظالمان یک صدا شده و خواستار پایان این تجازو آشکار شوند.

ولینصرالله من ینصره ان الله لقوی عزیز

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران

ارسال نظرات
آخرین اخبار