آمادگی پذیرش 500 هزار نفر زائر راهیان نور در استان کردستان در سال 94

مسئول سازمان راهیان نور و گردشگری سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مناطق یادمانی استان کردستان در سال 94 آمادگی پذیرش 500 هزار نفر زائر سرزمین حماسه و یادمان های دفاع مقدس را دارد.
کد خبر: ۸۵۰۸۲۴۹
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶

فرهاد غلامی مسئول سازمان راهیان نور و گردشگری سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از حضور بیش از 350 هزار نفر زائر راهیان نور در مناطق عملیاتی و یادمان های شهدای استان در سال 93 خبر داد.

وی افزود: این تعداد زائر از 27 استان و 22 ملیت جهان بوده اند که از مناطق حماسی و یادمانی استان کردستان بازدید کرده اند.

وی گفت: در سال گذشته همچنین حدود 6 هزار دانش آموزان استان کردستان، 1600 نفر دانشجو و بیش از 2 هزار نفر از اقشار مختلف مردم به مناطق یادمانی جنوب کشور در خوزستان اعزام شده اند.

غلامی خاطر نشان کرد: در سال 94 نیز استان کردستان آماده پذیرش زائرین راهیان نور می باشد و تمهیدات لازم برای اسکان زائرین راهیان نور دیده شده است.

مسئول سازمان راهیان نور و گردشگری سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: زیر ساخت ها راهیان نور آماده پذیرش زائرین می باشد و در زمینه اسکان زائرین نیز ظرفیت شب مانی بیش از 2 هزار نفر از سوی سپاه استان تدارک دیده شده است و در کل پذیرش 6 هزار نفر شب مانی برای زائرن راهیان نور در استان آماده و در نظر گرفته شده است.

آماه پذیرش بیش از 500 هزار نفر زائر راهیان نور در استان کردستان در سال جدید

غلامی اظهار داشت: همچنین مجموعه ستاد راهیان نور سپاه بیت المقدس استان در سال 94 آمادگی پذیرش 500 هزار نفر زائر سرزمین حماسه و یادمان های دفاع مقدس استان را دارد.

وی با بیان اینکه سراسر استان کردستان سرزمین حماسه و دلاوری است، گفت: مناطق مورد بازدید راهیان نور استان شهرستان های سنندج؛ تپه الله اکبر، یادمان شهدای گمنام باشگاه افسران؛ شهرستان سروآباد مناطق یادمانی والفجر 10 و والفجر 4؛ شهرستان مریوان یادمان شهدای والفجر 9، شهرستان بانه یادمان شهدای گمنام سیرانبند و عملیات کربلای 5 می باشد.

مسئول سازمان راهیان نور و گردشگری سپاه بیت المقدس کردستان گفت: راهیان نور یک حرکت فرهنگی است که امروز به یک بحث فرامنطقه‌ای و جهانی تبدیل شده و مردم آزاده و مسلمان از جای‌جای جهان برای حضور در این مناطق اشتیاق دارند.

غلامی بهترین و موثر‌ترین مولفه در جنگ نرم را اردوهای راهیان نور عنوان کرد و گفت: امروزه جوانان ایرانی بیش از گذشته به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارند و حرکت فرهنگی راهیان نور نقش مهمی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز دارد.

ارسال نظرات