سردار یعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در بازدید از قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب کشور طی گفت‌و گویی افزود: قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج در بحث اعزام، اسکان، پشتیبانی، ایمنی و فضا سازی با یک هم افزایی شروع به فعالیت کرده است.
کد خبر: ۸۵۰۸۲۵۳
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸



خبرگزاري بسيج مازندران، وی در ادامه با اشاره به خادمین شهدا عنوان کرد: ثبت نام خادمین شهدا نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته و امروز در تمام یادمان‌ها آماده خدمت رسانی به زائرین هستند.

سلیمانی با اشاره به حضور زائرین در مناطق عملیاتی خاطرنشان کرد: از اول بهمن ماه اعزام اقشار متخصص به یادمان ها و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس شروع شد و با شیب خاصی توسعه پیدا کرد

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج گفت: اهل تسنن، نخبگان و دانشگاهیان مطالباتی جهت حضور در مناطق عملیاتی داشتند که با هم افزایی صورت گرفته در ایام راهیان نور جنوب در مناطق  عملیاتی حضور پیدا کردند.

سلیمانی با اشاره به اینکه حل مشکلات در حوزه زائرین افزود: در حال حاضر هر شب 105 هزار نفر در شمال، مرکز و جنوب استان می توانند اسکان داشته باشند

رئیس سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج در پایان گفت: در ششم فروردین ماه 94 سالروز ورود مقام معظم انقلاب اسلامی به یادمان شرق کارون برنامه‌هایی با حضور کاروان های راهیان نور خواهیم داشت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها