خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی:

توسل رزمندگان به حضرت زهرا (س) درهشت سال دفاع مقدس برجسته است

فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: نام حضرت زهرا (س) در بین همه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس جایگاه ویژه ای داشت و ایشان گره 'شای میدان رزم رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بودند.
کد خبر: ۸۵۰۸۳۶۶
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، یعقوبعلی نظری در یادواره هشت شهید روستای کوشکک از توابع شهرستان درمیان و در جمع خانواده های شهدا و اهالی این روستا اظهارداشت: هشت سال دفاع مقدس نقطه برجسته انقلاب ماست و ما و آن چیزی که به آن برتری می دهد .

وی هشت سال جنگ تحمیلی را روح و ماهیت دفاع مقدس دانست و گفت: روح، ماهیت و ذات دفاع مقدسی یک روح خدایی و معنوی بود و لاغیر،

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام ) خراسان جنوبی افزود: در جریان دفاع مقدس و بصورت خاص در تک تک رزمندگان ماهیت خدایی و  ایمان به خدا را این ادعا هم در صورت و هم در سیرت رزمندگان اسلام وجود داشت این معنویت هم در  اعمال فردی و در کلیت فضای دفاع مقدس موج می زد.

وی ادامه داد:  اهداف رزمندگان ما جز خدا و رضای خدا چیز دیگر نبود و ما باید راه شهدا را ادامه بدهیم اگر در دنیا مشکلاتی و نواقص داریم علت این است که دنباله رو راه شهدا نیستیم .

نظری با بیان اینکه یک نام در بین همه توسلات جایگاه ویژه ای داشت و رزمندگان در سختی و گرفتاری و نامیدی از آن استفاده می کردند و آن نام و شخصیت نامی نبود جز نام و شخصیت والای حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: نام حضرت گره گشا و مشکل گشای میدان رزم بود  این نام یک رابطه اختصاصی با دفاع مقدس داشت نقش این حضرت را رزمندگان ما در دفاع مقدس خیلی برجسته یافتند.

استکبار جهانی به دنبال فاصله گرفتن مادران ما از وظایف اصلی خود در خانواده است

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) با تاکید بر اینکه امروز زنان جامعه ما مورد هدف جدی استکبار جهانی است، افزود: استکبار جهانی  امروز متوجه شده است که مادران عفیفه نسل گذشته توانستند این شهدا و جوانان را در دامان خود با عفت، با دیانت و با اعتقاد در خانواده های ایمانی پرورش بدهند و جنگ را مدیریت کنند و از انقلاب دفاع بکنند.

وی ادامه داد: امروز می خواهند زنان ما را از نقش مادری فاصله بدهند بجای مادری به کارهای بیهوده مشغول و از خانواده جدا کنند و اگر خانواده دیانت اعتقاد وجود نداشته باشد دیگر نمی شود در این خانواده کسانی همچون شهدا پرورش داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار