خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه درمیان گفت: ارودی بزرگ راهیان نور که یک حرکت فرهنگی گسترده جهت در گسترش آرمان‌های امام و شهدا و حفظ دستاوردهای نظام است.
کد خبر: ۸۵۰۸۳۶۷
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

خدادادي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، هدف از اعزام زائرین شهدا به مناطق هشت سال دفاع مقدس را انتقال ترویج فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس و یاداوری حماسه های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی عنوان و اظهار داشت: این حرکت بزرگ بیعتی با امام راحل ، شهدا و ولایت و رهبری است ما باید با گسترش این گونه حرکتهای ارزشی و فرهنگی از نفوذ دشمن بر افکار و بینش جوانان جلوگیری کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه درمیان گفت: راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده و خنثی کننده جنگ نرم دشمن در تداوم حرکت فرهنگی کربلای سرخ عاشورایی است.

وی از دیگر اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور را ایجاد پیوند بین نسل ایثار، شهادت و دفاع مقدس با نسل‌های امروز و آینده دانست و عنوان کرد: برای انتقال این فرهنگ به جوانان باید آنها را به جایی ببریم که گذشت و ایثار در آن رخ داده است و تمام خاک آن منطقه پر از شور و معنویت بوده و نام راهیان نور هم به منزله این گذشت و معنویت است .

خدادادی افزود: جوانان غیور ایرانی با فرهنگ شهید و شهادت از میهن اسلامی دفاع کردند و به واسطه همین خون‌های پاکی که به پای نظام و انقلاب ریخته شد. وی با بیان اینکه همه ما امانتدار خون شهدا هستیم ، گفت: ارودی بزرگ راهیان نور که یک حرکت فرهنگی گسترده است و در گسترش آرمان‌های امام و شهدا و حفظ دستاوردهای نظام بسیار مهم است.

فرمانده سپاه درمیان تکلیف گرایی را از اصول اسلام که خداوند برعهده انسانها گذاشته است برشمرد و ادامه داد:  شهدا در هشت سال دفاع مقدس آن را در عمل با ایثار و رشادتهای خود برای ما نشان دادندوما برای اینکه بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و تکلیف خود را نسبت به اسلام به درستی انجام دهیم باید با اخلاص، بصیرت و عمل به موقع همراه با ولایت کنیم.

وی عنوان کرد:  51 نفر از بسیجیبان شهرستان درمیان به منطقه جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها