خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خبرداد:

خدمت رسانی 450 نفر از دانشجویان جهادگر تهرانی در ایام عید امسال در استان

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: بیش 450 نفردر قالب 4 گروه جهادی از دانشگاههای تهران در ایام عید امسال در شهرستانهای نهبندان، زیرکوه و سربیشه در زمینه های عمرانی، آموزشی و فرهنگی خدمت رسانی انجام داده اند.
کد خبر: ۸۵۰۸۳۷۰
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

محمد زهرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، با بیان اینکه در ایام عید امسال 19 گروه جهادی میهمان، دانشجویی و محلات در سراسر استان مشغول خدمت رسانی هستند، اظهارداشت: محورهای فعالیت این گروهها عمرانی، آموزشی، فرهنگی و تبلیغاتی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت:  4گروه جهادی میهمان و بالغ بر 450 نفر نیروی انسانی از دانشگاه های تهران در شهرستان های نهبندان، زیرکوه و سربیشه خدمت رسانی انجام داده اند. 

زهرایی یادآورشد: این گروههای جهادی خواهر و برادر علاوه بر فعالیت های آموزشی و فرهنگی در بخش عمرانی در زمینه های بهسازی مساجد و حسینیه ها، سرویس های بهداشتی، جدول کشی، رنگ آمیزی و دیوار نویسی مدارس، کمک به ساخت ساختمان آتش نشانی به مدت یک هفته خدمت رسانی انجام داده اند.

وی ادامه داد: 4 گروه جهادی دانشجویی از دانشگاههای صنعتی و پیام نور بیرجند و پیام نور نهبندان در شهرستانهای فردوس، دیهوک طبس، خور و شهرستان خوسف  در حال فعالیت در بخش های فرهنگی و آموزشی هستند.

زهرایی افزود: 11گروه جهادی محلات درمنطق محروم و روستایی شهرستانهای بشرویه، سرایان، درمیان، فردوس و سربیشه  به مدت یک هفته در بخش های آموزشی و فرهنگی در ایام عید امسال مشغول خدمت رسانی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها