نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: انسجام و وحدت امری حیاتی برای کشور است.
کد خبر: ۸۵۰۸۳۸۲
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل ، آیت الله سیدحسن عاملی در نشستی با مسئولان استان افزود: هیچ جریان سیاسی حق ندارد با تندروی منافع ملی را به خطر اندازد.

وی با اشاره به تلاش بی وفقه تیم مذاکره کننده کشور و تبریک موفقیت هسته ای اخیر اظهار کرد: مسوولان باید همواره برای اقتدار کشور تلاش کنند و به خاطر همین اقتدار است که هیچ کشوری جرات تعدی به کشورمان را ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم بهره گیری مناسب از فرصت ها برای خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و خواستار برنامه ریزی برای سال جدید و اعمال ابتکار و خلاقیت در خدمت به مردم شد
استاندار اردبیل نیز در این نشست گفت: مدیران اجرایی استان با همت مضاعف و در پاسخ به ندای خیرخواهانه رهبر فرزانه انقلاب با علاقمندی تمام شعار سال را سرلوحه فعالیت های خود قرار می دهند
مجید خدابخش افزود: عمل به این رهنمود رهبر معظم انقلاب برکات متعددی را عاید کشور و نظام خواهد کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود حرکت در مسیر توسعه استان را حرکت در راه حل مشکلات مردم دانست و اظهار کرد: تجربه سال های متمادی از جمله دوران دفاع مقدس نشان داده که همدلی مردم و مسوولان عزتمندی مضاعف برای کشور رقم زده است.

خدابخش در ادامه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم با جلوگیری از هرگونه حاشیه سازی ها و با عمل به شعار سال ، زمینه حضور حداکثری و پرشورتر مردم فهیم استان را در انتخابات فراهم کنیم.

رییس شورای اداری استان همچنین به موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای اشاره کرد و با قدردانی از رهنمودهای مدبرانه رهبر انقلاب و تدابیر رییس جمهور بیان کرد: بازگو کردن ابعاد مختلف این توفیق به مردم به عنوان ولی نعمتان ما باید مورد توجه قرار بگیرد.

ارسال نظرات