خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: بیش از 4 هزار نفر از سراسر استان در ایام عید امسال به مناطق هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شده اند.
کد خبر: ۸۵۰۸۴۵۲
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

علی قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با بیان اینکه زائرین شهدای استان در ایام عید امسال نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش پیدا کرده است، اظهارداشت: همزمان شدن ایام فاطمیه و اعزام زائرین به مناطق هشت سال دفاع مقدس برنامه های فرهنگی و معنوی خوب و در سطح بالایی در این مناطق نسبت به سالهای گذشته برگزار شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: در هر کاروان یک روحانی، برای برگزاری نماز و امور فرهنگی، راوی برای روایت گری دفاع مقدس و تشریح عملیات ها و خادم برای انتظامات و خدمات در اردوگاه ها فعالت داشتند.

وی با بیان اینکه امسال از سراسر استان 4 هزار نفر زائر شهدا به مناطق هشت سال دفاع مقدس اعزام شده اند، افزود: این زائرین از 15 اسفندماه تا 15 فروردین ماه اعزام و اردوگاه شهید حبیب الهی اهواز میزبان زائرین استان بوده است.

قاسمی با 1400 نفر از دانشجویان دانشگاه های استان میهمان شهدا در مناطق جنوب کشور بوده اند، ادامه داد: 2650 نفر از زائرین شهدا از اقشار مختلف مردم و خانوادگی از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس جنوب کشور بازدید کرده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان یادآورشد: زائرین شهدای استان از مناطق عملیاتی اروندکنار، شلمچه، آبادان، خرمشهر، طلائیه، هویزیه، دهلاویه، چزابه، کانال کمیل، فکه، فتح المبین و معراج شهدای اهواز بازدید و از فضای معنوی آن بهره مند شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها