خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید حسن پیردل گفت: من یک طلبه ام و هدف از حضورم در اردوهای جهادی، سازندگی روستاها و اغنای فرهنگی و مذهبی مردم کم بهره است.
کد خبر: ۸۵۰۸۴۷۲
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

ابوالفضل خزائی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، اظهارداشت: گروه جهادی شهید حسن پیردل از حوزه مقاومت مالک اشتر مود و پایگاه مقاومت شهید مسعود خزائی در ایام نوروز برای محرومیت زدایی به روستای محروم چنشت سربیشه اعزام شد. وی افزود: این اردوی جهادی دومین اردوی گروه جهادی شهید حسن پیردل است که از 3 تا 10 نوروز سال جاری در روستای چنشت انجام شد.

وی با اشاره به اینکه یک طلبه است؛ مهم ترین هدف و انگیزه خود برای حضور در اردوهای جهادی را خدمت رسانی به مردم محروم و اغنای فرهنگی و مذهبی در روستاها دانست.

مسئول گروه جهادی شهید حسن پیردل با بیان اینکه این گروه جهادی متشکل از 12 عضو شامل طلبه، دانشجو و دانش آموز است گفت: تکمیل و ساخت خانه عالم روستای چنشت، انجام امور فرهنگی و برگزاری کلاس های آموزشی برای دانش آموزان و همچنین برگزاری مراسم عزاداری فاطمیه از جمله اقدامات گروه جهادی در این اردو بوده است.

خزائی با اشاره به اینکه روستای چنشت دارای جمعیت یک هزار و 400 نفری و منطقه گردشگری و مذهبی است تصریح کرد: برخلاف این امتیازات این روستا از امکانات کمی برخوردار و دچار مشکات فرهنگی و عمرانی است.

وی افزود: مهم ترین مشکلات این روستا نبود آب و روحانی ثابت است که گروه جهادی شهید حسن پیردل برای رفع این مشکلات تلاش خواهد کرد.

وی ادامه داد: ان شاالله اردوی بعدی گروه جهادی شهید حسن پیردل در تابستان سال جاری و در روستای بیجائم برای ساخت خانه عالم خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها