خبرهای داغ:
مدیر کل سیاسی و انتخابات گلستان:

بدون رفع موانع در بدنه ملت همدلی در کشور اتفاق نخواهد افتاد

مدیر کل سیاسی و انتخابات گلستان گفت: بدون رفع موانع در بدنه ملت همدلی در کشور اتفاق نخواهد افتاد.
کد خبر: ۸۵۰۸۴۷۸
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان،سید علی میرباقری صبح امروز در مراسم آئین معارفه معاون سیاسی اجتماعی، مسئول حراست و بخشداران مرکزی و بهاران شهرستان گرگان اظهار کرد: برای رسیدن به همدلی و همزبانی باید بیندیشیم که چکاری باید انجام داد تا این مهم محقق شود.

وی با بیان اینکه دولت در یک جامعه نماد حاکمیت قانون است،تصریح کرد: همه قوا دست به دست هم میدهند که حاکمیت قانون ایجاد شود و عدم حاکمیت قانون از مواردی است که در ادامه راه دیده می شود که مفاسد زیادی را به دنبال خود میکشاند.

مدیر کل سیاسی و انتخابات گلستان افزود: ماباید به دنبال آن باشیم که قانون به درستی در ادارهها اجرا شود و عدم شفافیت مسائل یکی از مواردی است که باعث عقب افتادگی جوامع شده است.

میرباقری با بیان اینکه عدم اعمال قوانین باعث فساد اداری خواهد شد، گفت: قطعا بیقانوی باعث فساد و هرج و مرج میشود و آن و همدلی و همزبانی مد نظر مقام معظم رهبری تا زمانی که رفع مانع در بدنه ملت انجام نشده اتفاق نمیافتد.

وی با بیان اینکه باید به دنبال رفع موانع در قانون باشیم، افزود: فلسفه حضور یک مسئول ارائه خدمت به مردم است و برای آن که یک خدمت درست ایجاد شود باید قانون مورد بازنگری قرار بگیرد.

مدیر کل سیاسی و انتخابات گلستان با بیان اینکه انتخابات سال جاری یکی از سنگینترین انتخابات سالهای اخیر خواهد بود ، افزود: امید را باید در بین مردم زنده کنیم و باید با یک خدمت درست و صادقانه در بین مردم همدلی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها