با معرفی تیم های برتر

مسابقات فوتبال جام روستاهای کامیاران یادواره "شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد" به پایان رسید

اختتامیه مسابقات فوتبال جام روستاهای شهرستان کامیاران یادواره "شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد" برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۸۵۳۲
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در جریان مسابقات فوتبال جام روستاهای شهرستان کامیاران یادواره "شهدای پیشمرگ مسلمان کردُ" که در زمین خاکی روستای "گشکی" برگزار شد، تیم روستای "بکاشتر" توانست در فینال تیم "پالنگان" را در ضربات پنالتی مغلوب سازد و به قهرمانی برسد.

این دوره از مسابقات تحت عنوان جام فوتبال روستاهای کامیاران از سال 88 تاکنون و با حمایت تربیت بدنی سپاه کامیاران توانسته است در تقویم بهاری جوانان این منطقه جای خود را باز کرده و هر ساله در روزهای آغازین فصل بهار با شور و هیجان برگزار می شود.

"اردشیر ولیئی" مسئول تربیت بدنی سپاه کامیاران درباره تیم های شرکت کننده در این دوره بیان داشت: مسابقات فوتبال جام روستاهای کامیاران، یادواره شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد با شرکت 12 تیم از روستاهای "تنگی ور، دژن، پالنگان، بزوش، کاشتر الف و ب، لون سادات و کهنه، تیله کو، زیویه، یوزیدر و تختی زنگی" در 4 گروه 3 تیمی به صورت دوره ایی در اولین روزهای فروردین ماه کار خود را آغاز نمود.

مسئول تربیت بدنی سپاه کامیاران در مورد فینالیست های این دوره اظهار داشت: در پایان مسابقات، دو تیم فوتبال روستاهای پالنگان و کاشتر به فینال راه یافتند که با برتری در ضربات پنالتی تیم کاشتر به مقام قهرمانی رسید؛ تیم بزوش نیز رده سوم را به دست آورده و کاپ اخلاق نیز به تیم فوتبال لون سادات اهدا گردید.


ارسال نظرات