خبرهای داغ:
ساختار بسیج از نگاه یک بسیجی:

نگاه های منفی برخی افراد جامعه به بسیج

کد خبر: ۸۵۰۸۵۸۰
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، در ایران ما و در بسیاری از نقاط دنیا که تفکراتی و شناختی هر چند کوتاه از ایران انقلابی دارند و آوازه توان ها و از خود گذشتگی های بسیج و انواع فعالیت های آن شنیده اند.

در بسیاری مواقع نگاه‌های متفاوت به این قشر بسته به طرز تفکر اشخاص شکل گرفته است.

 تفکراتی چون رای به خاطرسکه طلا تا حضور در راهپیمایی‌ها برای برای کیک و ساندیس (!) تا برداشت هایی که از ساده زیستی و از خودگذشتگی و نیز بصیرت و زمان سنجی آنها به گوش میرسد.

نگاه های منفی برخی افراد جامعه به بسیج

نگاه و نظراتی که از خارج از مرزهای ایران مدیریت می شوند عموما علاقه مند هستند که این افکاررا در جامعه داخلی و خارجی ریشه دار کنند که  بسیج و مجموع اعزایش افرادی خشن با طرز فکری کدر و خالی از هر گونه منطق، افرادی جیره خوار نظام و تک بعدی هستند.

افرادی که جز آنچه به آنان فرمان داده می شود، حال مسئله ای مثبت و کارآمد یا منفی و مخرب تنها به دست نشاندگی و فرمانبری آنان فکر می کنند، غافل از آنکه بسیج یک روش و یک منش فکری و کاربردی است و بعد از پیروز انقلاب اسلامی تنها افرادی که دلسوز واقعی نظام و رهبر فرزانه آن بودند همین بسیجی ها هستند.

آنان که به هنگام پشتیبانی آگاه و به وقت ایثار بخشنده بودند.

آنها که در زمان جنگ جان و حتی بعضا مالشان را نثارکردند و امروز هم با اخم رهبرشان خواب شبشان را از دست می دهند.

برخی‌ها غافل ازآن تفکر ریشه دار بسیجی هستند که ناموس و وطن و امر ولی فقیه را بخشی از ایمان افراد می دانند و اگر این قشر هر کاری را در هر برهه زمانی انجام داده است صرفا رضای خدا را سرلوحه کار در نظر داشته اند.

چقدر خوب می‌شد که ما قدر بسیج را به عنوان هدیه ای بدانیم که خدای متعال به صورت ویژه برای اعتقاد راسخ این ملت بر تغییرسرنوشت این ملت عنایت کرده است.

نگاه های منفی برخی افراد جامعه به بسیج


ادامه دارد...

 

1004/ت30/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها