خبرهای داغ:
معاون عمران و مسکن بنیاد شهید قزوین:

مرکز توانبخشی قزوین تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید قزوین عنوان کرد: فاز یک مرکز توانبخشی فرهنگی و ورزشی شهید رجایی قزوین با جذب 10 میلیارد ریال اعتبار تا پایان آذر ماه سال جاری افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۸۷۴۵
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

عبدالحسین وحیدی معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین به مرکز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی اشاره کرد و گفت: این پروژه در دو فاز به بهره‌برداری می‌رسد که فاز اول آن شامل استخر، سونا، سالن ورزشی و آب درمانی است.

وی افزود: فاز یک مرکز یاد شده در صورت جذب اعتبارات به مبلغ 10 میلیارد ریال از استانداری قزوین و بنیاد مرکز تا پایان آذر ماه 94 افتتاح می‌شود.

وحیدی به پرداخت تسهیلات وام خرید یا ساخت مسکن به جامعه هدف بنیاد قزوین اشاره کرد و گفت: سال گذشته این وام به مبلغ 600 میلیون ریال به افراد واجد شرایط در شهر قزوین، 500 میلیون ریال در سایر شهرهای استان و 720 میلیون ریال در کلان شهرها پرداخت شد.

وی گفت: مبلغ این وام سال جاری به 700 میلیون ریال در شهر قزوین، 600 میلیون ریال در سایر شهرها و 820 میلیون ریال در کلان شهرها افزایش یافت.

وحیدی با اشاره به اینکه پرداخت وام خرید یا ساخت مسکن به گروه‌های ایثارگری در سال جاری تغییر کرده است، بیان کرد: سال گذشته این وام به والدین و همسران شهدا و جانبازان 15 درصد به بالا پرداخت ‌شد.

وی افزود: وام یاد شده در سال جاری به فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و جانبازان 5 درصد به بالا نیز پرداخت می‌شود.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: گروه‌های ایثارگری یاد شده که تاکنون از وام خرید یا ساخت مسکن استفاده نکرده‌‌اند، می‌توانند این وام را دریافت کنند.

 

 

1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها