خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند خبر داد

شرکت بیش از یک هزار بسیجی در دوره های آموزشی تربیت و تعالی ناحیه ای بسیج

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: بیش از هزار نفر از بسیجیان خواهر و برادر شهرستان بیرجند در دوره های آموزشی تربیت و تعالی ناحیه ای بسیج در طی سه مرحله گذرانده اند.
کد خبر: ۸۵۰۸۷۵۱
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲

حجت الاسلام علی اکبر پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  خراسان جنوبی، با بیان اینکه دوره تربیت و تعالی ناحیه ای فرماندهان و مدیران بسیجی حوزه های مقاومت بسیج شهرستان بیرجند به مدت 50ساعت و در سه مرحله با حضور خواهران و برادران برگزار شده است، اظهارداشت: در این دوره های آموزشی 1052 نفر از بسیجیان خواهر و برادر شرکت کرده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: هدف از برگزاری این دوره ها را تحکیم و ارتقای پایه های اعتقادی، معرفتی، بصیرتی، اخلاقی و معنوی مدیران بسیج و الگوگیری از الگوهای اصیل سبک زندگی اسلامی است.

وی ادامه داد: در این دوره فراگیران با نمونه های عینی سبک زندگی اسلامی برگرفته از زندگی نامه امام خمینی(ره) آشنا شدند.

اکبرپور با اشاره به اینکه در این دوره ها از تعداد 15 نفر از استادان و مربیان عقیدتی سیاسی استفاده شده است، عنوان کرد: 140 جزوه آموزشی نسیم معرفت با موضوع سبک زندگی حضرت زهرا(س) و امام خمینی (ره) نیز در بین فراگیران دوره های آموزشی توزیع شده است.

وی یادآور شد: در این دوره های آموزشی اساتید و مربیان عقیدتی سیاسی بسیج ریشه ها و مبانی رفتار امام خمینی (ره) رابه بحث گذاشته و شرکت کننده گان با مراجعه به کتب و سوال از علماء و پاسخ و ریشه های بدست آمده را در مرحله بعدی آموزش مورد بهره برداری قرار دادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بیرجند گفت: مخاطبین این دوره آموزشی فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی، فرماندهان و شورای حوزه های مقاومت، رابطین نظارت و تایید صلاحیت پایگاههای مقاومت، فرماندهان گردانهای امام علی(ع)، کوثر و مسئولین شعب نمایندگی ولی فقیه در سطح حوزه های مقاومت بوده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها