جمعی از دانشجویان در اعتراض به نتایج به دست آمده در مذاکرات لوزان همزمان با حضور ظریف در مجلس در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
کد خبر: ۸۵۰۸۷۵۴
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، جمعی از دانشجویان صبح امروز همزمان با حضور ظریف در مجلس در اعتراض به نتیجه به دست آمده در مذاکرات لوزان و بیانیه منتشر شده این مذاکرات در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
بنابراین گزارش، این دانشجویان که به رد شدن از خطوط قرمز و عدم تحقق اهداف کشور در حوزه برداشته شدن تحریم‌ها معترض بودند. این سوال خود را با عنوان «باخت در لوزان بردنمایی در تهران» از وزیر امور خارجه مطرح کردند.

دانشجویان حاضر در این تجمع با دادن شعارهایی مانند «این یک خدعه آمریکایی است»، می‌گویند نگاه می‌کنیم به رفتارها و بعد تحریم‌ها را برمی‌داریم، دستاورد لوزان، برداشته نشدن تحریم‌ها و تعطیلی کامل صنعت هسته‌ای، رفع تحریم‌ها جزء موضوعات مذاکره است نه نتیجه مذاکرات، ایرانی باغیرت کاپیتولاسیون با نقاب برجام را نمی‌پذیرد، پذیرش PMD یعنی تضمین امنیت اسرائیل، آقای ظریف از کدام خطوط قرمز عبور نکردی؟، و اراک و آب سنگین نهاد عزت ماست.» اعتراض خود را نسبت به نتیجه مذاکرات لوزان سوئیس اعلام کردند.

ارسال نظرات