خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه طبس:

شعار همدلی دولت و ملت عامل پیشگیری برای فتنه های دشمنان است

فرمانده ناحیه سپاه طبس با اشاره به بصیرت و دید وسیع مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری چالش ها و مشکلاتی را می بینند که ممکن است دشمنان با استفاده از آن مردم را در مقابل دولت قرار دهند؛ که در واقع انتخاب شعار همدلی دولت و ملت عامل پیشگیری برای فتنه ها و تهدیدات دشمن است.
کد خبر: ۸۵۰۸۷۷۷
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
سرهنگ مهدی صادق احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی در خصوص انتخاب شعار سال 94 مبنی بر" دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی" اظهارداشت: مهم ترین رکن نظام جمهوری اسلامی دولت است که به معنای حقیقی کلمه کل نظام و قوا را شامل می شود و از مهم ترین عوامل پایداری نظام به شمار می رود.

وی افزود: با توجه به اینکه تنها راه موفقیت دولت ها همکاری بین ملت و دولت است و همچنین وجود احتمال فاصله گرفتن ملت از بدنه دولت، مقام معظم رهبری این شعار را برای تعامل و همگرایی بین این دو انتخاب کردند.

وی با اشاره به بصیرت و دید وسیع مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری چالش ها و مشکلاتی را می بینند که ممکن است دشمنان با استفاده از آن مردم را در مقابل دولت قرار دهند؛ که در واقع انتخاب این شعار عامل پیشگیری برای این تهدیدات است.

فرمانده ناحیه سپاه طبس اظهارداشت: برای تحقق شعار سال، مردم باید دولت را در مدیریت اجرایی کشور کمک و در موفقیت آن زمینه ساز و همراه باشند.

صادق احمدی با بیان اینکه مسئولان دولتی و سازمان ها باید به گونه ای کار کنند که از تضعیف دولت جلوگیری شود تصریح کرد: منتقدان باید نقدهای دلسوزانه خود را به جا و کارشناسی شده ارائه کنند.

وی افزود: دولت هم باید ضمن نقد پذیری در صدد رفع آنها باشد و با اهتمام به فرمایشات رهبری عمل کند.

وی با بیان اینکه نهاد بسیج محافظ نظام و انقلاب است و یکی از ارکان اصلی نظام به شمار می رود گفت: بسیج برای تحقق شعار سال و همدلی با دولت و کمک به او در تمام عرصه های فرهنگی، اقتصادی و عمرانی اعلام آمادگی دارد.

فرمانده ناحیه سپاه طبس با اشاره به شعار سال قبل که بر پایه اقتصاد و فرهنگ مطرح شده بود گفت: شعار های منتخب رهبری متعلق به همان زمان نیست بلکه سرمشقی برای تمام سال ها است.

صادق احمدی تصریح کرد: قسمتی از شعار سال قبل که مربوط به مردم بوده است به نحو احسن تحقق یافت و مردم با عزم ملی خود وارد صحنه ها شدند و کام دشمن را تلخ کردند.

وی افزود: علی رغم توصیه های رهبری اقدام خاصی در زمینه اقتصاد و فرهنگ نشده است که باید امسال بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها