علاقمندان به شرکت در دو بخش فیلم و عکس مسابقه خرمشهر فقط تا ۲۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام و ارائه اثر در بخش مسابقه فیلم و عکس خرمشهر اقدام نمایند.
کد خبر: ۸۵۰۸۸۰۵
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، کلیه علاقمندان به شرکت در دو بخش فیلم و عکس مسابقه خرمشهر فقط  تا 20 اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام و ارائه اثر از طریق سایت مسابقه به نشانی اینترنتی www.urbanfilmfest.org اقدام نمایند.

بخش مسابقه فیلم و عکس خرمشهر با توجه به همزمانی و آغاز پنجمین دوره جشنواره شهر در سالروز فتح خرمشهر طراحی شده و برگزاری این بخش با هدف ثبت لحظات شادی مردم شریف ایران اسلامی پیش بینی شده است.

شهر خرمشهر در تاریخ دفاع مقدس به نماد رشادت ها و دلاوری های رزمندگان و مردم تبدیل شده و همزمان با فتح این شهر، جشن و شادی ملی در سطح کشور صورت گرفته که قطعا به صورت پراکنده بسیاری از عکاسان، فیلمسازان و علاقمندان اقدام به تهیه عکس و فیلم در این زمینه کرده اند؛ جشنواره شهر در نظر دارد با برگزاری مسابقه ویژه فیلم و عکس خرمشهر در حد امکان مجموعه ای از این آثار را گردآوری نماید.

با توجه به انتشار فراخوان این مسابقه در اواخر سال گذشته (93) و دسترسی علاقمندان به آن از طریق سایت www.urbanfilmfest.org  فیلمسازان، عکاسان و همه کسانی که در این زمینه اثری در آلبوم و آرشیو آثارشان دارند می توانند برای دبیرخانه جشنواره ارائه نمایند.

شایان ذکر است، پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران 3 تا 12 خردادماه به دبیری سیاوش حقیقی در تهران برگزار می شود.

ارسال نظرات