حجت‌الاسلام رجبی:

نقد منصفانه توافق سوئیس توسط رسانه ملی منطبق با نقد همدلانه است

عضو شورای عالی حوزه علمیه قم ضمن تقدیر از رسانه ملی به دلیل ایجاد فضای نقد منصفانه توافق سوئیس گفت: نقد منصفانه توافق سوئیس توسط رسانه ملی منطبق با نقد همدلانه است و رویکرد فعلی استمرار داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۰۸۸۳۳
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ،‌ با اشاره به نقد منصفانه توافق سوئیس از سوی رسانه ملی اظهار داشت: به نظر می‌رسد در حال حاضر نیز اتخاذ چنین رویکردی دیر شده است و باید از آغاز مذاکرات نقاط ضعف و آسیب‌ها گفته می‌شد تا دولت متوجه مسیر آسیب‌‌زا باشد.

رجبی با بیان اینکه اصل استمرار فضای نقد سالم بسیار لازم است به مناظره شب‌گذشته محمدی و بهشتی اشاره و تصریح کرد: مجری برنامه در برنامه‌های انتقادی باید حقوق دو طرف را رعایت کند و به صورت عادلانه به طرفین وقت اظهارنظر بدهد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: آنچه وزارت خارجه از توافق لوزان ارائه می‌کند در موارد متعددی جای نگرانی دارد و با توجه به اینکه گفت‌و‌گوی اولیه و امضا نشده است، باید مراقب نفوذ دشمن و آمریکا بود و شفاف سازی کند.

وی تاکید کرد: اصل رویکرد نقد منصفانه مذاکرات از سوی رسانه ملی خدمت به تیم هسته‌ای بوده و این انتقادات همدلانه باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات