توسط بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) صورت گرفت:

دعوت از اعضای تیم مذاکره کننده برای حضور در همایش « لوزان بدون روتوش»

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در نامه‌های جداگانه‌ای به اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای برای حضور در همایش « لوزان بدون روتوش» که چهارشنبه در تالار بصیرت این دانشگاه برگزار می‌شود، دعوت کرد.
کد خبر: ۸۵۰۸۸۹۲
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدمحمدحسین هاشمی گلپایگانی  مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام) در نامه‌های جداگانه‌ای به اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای برای حضور در همایش « لوزان بدون روتوش» که  چهارشنبه ساعت 16 در تالار بصیرت این دانشگاه برگزار می‌شود، دعوت کرد.

در ابتدای این نامه‌ها خطاب به اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای آمده است: در روزهای اخیر و در ادامه مذاکرات کشور عزیزمان با 6 کشور در موضوع فناوری هسته‌ای بیانیه‌ای مشترک از جانب مذاکره‌کنندگان قرائت شد که به گفته ریاست محترم جمهور، گام دوم در جهت رسیدن به توافق و حل مسئله هسته‌ای است. این مذاکرات از آن‌جا که می‌تواند تعهداتی را نسبت به سالیان متمادی ایجاد کرده و آینده کشور عزیزمان را دستخوش تحولات قرار دهد و از سوی دیگر موضوع آن با استقلال و پیشرفت میهن اسلامی‌مان گره خورده برای مردم انقلابی و به خصوص دانشجویان و اساتید دلسوز اهمیتی فراوان یافته است. از سوی دیگر و با توجه به خدعه‌ها و نیرنگ‌های طرف مقابل مذاکرات، نگرانی‌ وجود دارد که سبب ایجاد حساسیتی دوچندان نسبت به این معاهده بین‌المللی شده است. نگرانی‌ که منجر می‌شود تا نقد و بررسی علمی و منطقی و البته به دور از ملاحظات حزبی و سیاسی از جایگاه اساسی در این مهم برخوردار شود.

در پایان این نامه که برای اعضای تیم مذاکره کننده ارسال شده آمده‌است: بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علم و صنعت، تهران، امیرکبیر، امام صادق (علیه السلام)، خواجه نصیر و علامه طباطبایی برای تفهیم و بررسی علمی و منطقی روند مذاکرات و به طور خاص بیانیه مشترک لوزان با حضور کارشناسان و اساتید، نشستی را در آستانه روز ملی فناوری هسته‌ای تدارک دیده است. بدین وسیله از حضرتعالی که یکی از تأثیرگذارترین افراد در این روند و عضو گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان هستید، تقاضا می‌شود تا در این نشست در روز چهارشنبه 19فروردین 1394 حضور به عمل آورید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار