معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: از امسال برای ساخت فیلم‌های ویدئویی و کوتاه مجوز صادر می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۸۹۲۰
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱

معراج کرمی اظهار داشت: با وجود فعالان برجسته در عرصه فیلمسازی در استان زنجان با صدور مجوز برای تولید فیلم در تلاشیم فعالیت‌های این عرصه را به سمت اقتصادی و ایجاد درآمد سوق دهیم.

وی با اشاره به اینکه ساخت فیلم‌های ویدئویی در مقایسه با تولید فیلم‌های بلند و سینمایی هزینه کمتری دربر دارد، عنوان کرد: تولید فیلم‌های ویدئویی که برای شبکه نمایش خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌تواند مقدمه‌ای برای ایجاد انگیزه ساخت فیلم‌های بلند در هنرمندان قرار گیرد.

معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه از امسال برای ساخت فیلم‌های ویدئویی و کوتاه مجوز صادر می‌شود، گفت: با صدور مجوز فعالان عرصه تولید فیلم در استان زنجان می‌توانند با کسب تجربه و ایجاد محصولات هنری در راستای توسعه فیلم استان گام بردارند.

وی بیان کرد: با تولید فیلم در استان زنجان مردم این منطقه نیز با اهمیت فیلم و تصویر بیشتر آشنا می‌شوند و فرهنگ هنری در این عرصه رشد می‌یابد که می‌توان با رونق تولیدات فیلم هنرمندان این عرصه را به سمت انجام کار حرفه‌ای و سینمایی سوق داد.

کرمی با بیان اینکه در تمام عرصه‌های هنری عکس، فیلم کوتاه، فیلم ویدئویی و فیلم بلند حمایت‌های لازم از فعالیت‌های هنری به عمل می‌‍‌آید، خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره و حضور هنرمندان در این جشنواره‌ها از جمله اقداماتی است که می‌تواند یکی از عوامل پیشرفت کار هنری و ایجاد انگیزه در هنرمندان قرار گیرد.

وی ابراز کرد: در عرصه نمایش و تئاتر نیز جشنواره‌های متعددی در سال 94 در استان زنجان برگزار می‌شود که در تلاشیم با توسعه فعالیت‌های هنری بتوانیم از لحاظ کمی و کیمی آثار برجسته‌ای در استان تولید کنیم.

ارسال نظرات