سردار عروج :

امام خمینی(ره) فرمانده بی بدیل و بی نظیری بود

آن عزیزان در راه عمل به به وظیفه خود و پشتیبانی و حمایت از ولایت فقیه جان و مال خود را فدا کردند.
کد خبر: ۸۵۰۸۹۵۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰
سردار خسرو عروج شامگاه سه شنبه در یادواره 56 شهید کوی بعثت خمین در مسجد باقرالعلوم این شهرافزود: رزمندگان اسلام دردوران هشت سال دفاع مقدس با الگوگیری از مکتب حسینی، تبعیت از فرمایشات امام خمینی(ره) و عمل به فرایض دینی یاد و نام خود را برای همیشه تاریخ ماندگار کردند.

وی اظهارکرد: دینمداری رمز ماندگاری انقلاب اسلامی از ابتدا تا به امروز بوده و شهدا در دوران دفاع مقدس نیز با تکیه براصول مذهبی و فرهنگ ایثار و شهادت، در مقابل دشمنان و استکبار ایستادگی کردند.

سردار عروج گفت: امام خمینی(ره) فرمانده بی بدیل و بی نظیری بود که با رهبری و هدایت خود، ملت ایران را پیروزو سربلند کرد و امروز خیزش و استبداد ستیزی دیگر کشورهای اسلامی با الگوگیری از انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: امت اسلامی ایران ثابت کرده است که در زمان خطر از نظام و حریم اسلام و ولایت فقیه دفاع کرده و بی درنگ در صحنه حضور پیدا می کند.
 ادامه داد: براساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب، دشمنان نظام از ایران هسته ای نمی هراسند بلکه آنها از ایران اسلامی و مدافع مظلوم وحشت دارند.

وی ادامه داد: رسیدگی به مظلومان و ستمدیدگان دنیا، ساده زیستی و بی ادعا بودن از ویژگیهای بسیجیان ایران اسلامی است که همواره استکبار و صهیونیسم شیطانی از آن واهمه دارند.

شهرستان خمین   یکهزار شهید و دوهزار و 500 جانباز تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است .
ارسال نظرات
آخرین اخبار