دو انتصاب در جشنواره سراسری تئاتر رضوی

حسن عابدی به عنوان قائم مقام و دبیر تخصصی جشنواره سراسری تئاتر رضوی و حسین مسافرآستانه، به عنوان مشاور هنری دبیر جشنواره منصوب شدند.
کد خبر: ۸۵۰۸۹۹۰
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴


به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین ثابت‌قدم‌وحید، دبیر دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر رضوی، طی حکمی حسن عابدی را به عنوان قائم مقام و دبیرتخصصی این جشنواره منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«نظر به میزبانی دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر رضوی از سوی خراسان شمالی و ضرورت برنامه‌ریزی شایسته فنی و اجرائی این رویداد مهم فرهنگی و هنری و با عنایت به تجربیات علمی و مدیریتی شما در حوزه برگزاری جشنواره‌ها، به موجب این ابلاغ به سمت قائم مقام و دبیر تخصصی جشنواره منصوب می‌گردید.

امید آن‌که با تعامل و مشارکت اصحاب فرهنگ و هنر به ویژه فعالان و صاحب‌نظران حوزه تئا‌تر بتوانید در برنامه‌ریزی و پیشبرد امور سربلند و پیروز باشید.»

حسین مسافر آستانه مشاور هنری دبیر دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر رضوی شد

حسین ثابت‌قدم‌وحید، دبیر دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر رضوی، طی حکمی حسین مسافر آستانه را به عنوان مشاور هنری خود منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«نظر به سوابق علمی و تجربیات ارزشمند جنابعالی در حوزه تئا‌تر به موجب این ابلاغ به سمت مشاور هنری اینجانب در برگزاری مطلوب و باشکوه دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر رضوی منصوب می‌گردید.

امید آنکه بتوانیم در سایه پر مهر ایزدمنان و عنایات ویژه صاحب اصلی جشنواره حضرت رضا (ع) در انجام رسالت خطیر خویش سربلند و پیروز باشیم.»

ارسال نظرات
آخرین اخبار