نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای اصول راهبردی تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب را رعایت کرده است و این مذاکرات زیرنظر رهبری بود و بدون نظر ایشان کسی جرات نداشت پایان بخشی داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۰۹۰۱۰
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در دیدار با مدیران و فرماندهان سپاه قدس گیلان ضمن تبریک سال نو و ولادت حضرت زهرا (س) با اشاره به پیروزی در مذاکرات هسته ای اظهار کرد: توافق هسته‌ای پیروزی بزرگی بود زیرا در این مذاکرات آمریکا درخواست مذاکره با ایران را داشت.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به برخی تلفات این مذاکره گفت: پیروزی‌های این توافق نسبت به تلفات آن ارزشمندتر است.

آیت‌الله قربانی ولایت فقیه و رهبری آگاه را یکی از عوامل موفقیت در مذاکرات هسته‌ای بیان کرد و افزود: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای اصول راهبردی تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب را رعایت کرده است و این مذاکرات زیرنظر رهبری بود و بدون نظر ایشان کسی جرات نداشت پایان بخشی داشته باشد.

وی با اشاره به نقش ولایت فقیه در سکانداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: رهبری در نظام مقدس جمهوری اسلامی مرجع تقلید، امام جمعه و هادی ماست و هیچ شکی در او وجود ندارد و این یکی از ویژگی‌های رهبری است.

نماینده ولی فقیه در گیلان تقوا، حلم و نیکو اداره کردن جامعه را از دیگر ویژگی‌های رهبری دانست و افزود: رهبری همواره با بلندنظری مسائل را بررسی می‌کنند.

آیت‌الله قربانی مدیریت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در طول 36 از عمر انقلاب را مدیریت نمونه تاریخ عنوان کرد و یادآور شد: ولایت فقیه در طول تاریخ انقلاب همواره کشور را از ترفندها حفظ کرده است و ایران را جزو ابرقدرت‌ها کرده است.

وی با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر فرزانه انقلاب به سال دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی یادآور شد: رییس جمهور و دولت در خدمت رهبری است و همه ما باید بر خود وظیفه بدانیم که به دنبال تضعیف دولت نباشیم زیرا ما در شرایط غیرعادی تحریم جهانی قرار داریم.

به گزارش بسیج، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نویسنده چندین کتاب است که "کتاب عوامل همکاری و اعتماد بین مردم و حکومت از دیدگاه نهج‌البلاغه" ایشان به دستور استاندار گیلان در 8 هزار نسخه به چاپ خواهد رسید و به استانداران و مدیران ارشد استان‌ها اهدا خواهد شد، همچنین از سوی سپاه قدس گیلان نیز تعدادی از این کتاب‌ها به چاپ می‌رسد و به بسیجیان اهدا خواهد شد.

ویرایش جدید کتاب" عوامل همکاری و اعتماد بین مردم و حکومت از دیدگاه نهج‌البلاغه" دارای نکات کلیدی در ارتباط با راهکارهای دولت و ملت؛ همدلی و هم زبانی است.

ارسال نظرات