نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان امنیتی کشور باید با مسئولان پاکستان ملاقات داشته باشند و حجت را تمام کنند، زیرا کشورشان به حیاط خلوت اشرار و تروریست‌ها تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۵۰۹۰۳۶
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، یعقوب جدگال ، بیان داشت: حوادث تروریستی در سیستان و بلوچستان برای نخستین‌ بار نیست که رخ می‌دهد، به دلیل همسایگی با دو کشور افغانستان و پاکستان هرز گاهی این رخدادهای ناگوار در منطقه ما رخ داده و عده‌ای بیگناه قربانی می‌شوند.

* لزوم ملاقات مسئولان کشور با مسئولان پاکستانی برای اتمام حجت

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی افزود: قطعاً این حادثه تروریستی هم برنامه‌ریزی و طراحی شده، رخ داده است و در پشت صحنه این رخدادها حمایت دشمنان ملموس است.

وی ادامه داد: مسئولان امنیتی استان و کشور ما باید با مسئولان کشور پاکستان ملاقات داشته باشند و حجت را تمام کنند زیرا که اشرار و تروریست‌ها پاکستان را حیات خلوت خود می‌بینند و بعد از انجام هرگونه خرابکاری به آن سو متواری می‌شوند، کشور پاکستان باید ضمن اشراف بر مرزهای خود، با ایران برای دستگیری آنها همکاری کند.

* توجه و کنترل هرگونه تردد اتباع غیرمجاز به کشور

وی بیان کرد: مسئولان امنیتی سیستان و بلوچستان ضمن انسداد و کنترل مرزهای جنوب استان، باید هرگونه تردد اتباع غیرمجاز را کنترل کرده و اجازه اینگونه حرکات ددمنشانه را به آنها ندهند.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: مرزبانان جان خود را سپر بلای مردم قرار داده تا از خاک میهن در مقابل تجاوز بیگانه دفاع کنند، حفاظت از آنها  نیز باید در اولویت باشد.

ارسال نظرات