خبرهای داغ:
به منظور تکریم از خانواده شهداء:

از خانواده شهید صفت اله صادقی در شهر اقبالیه دیدار شد

به منظور تکریم از خانواده شهداء فرمانده و مسئول نمایندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین و هیئت همراه از خانواده شهید صفت اله صادقی در شهر اقبالیه دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۰۹۰۴۵
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حسین عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در حاشیه دیدار از خانواده شهید صفت اله صادقی اظهار داشت: شهداء حماسه ای آفريدندكه كسي تصورش را هم نمي كرد و هنوز معماي پيروزي ايران در هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه هاي جهان حل نشده است رزمندگان اسلام در جنگ تمام معادلات بشر را به هم زدند.

وی خاطر نشان کرد: برای آشنایی بیشتر مردم و مخصوصا نسل جوان ، باید عزت و عظمت و ایثار و شجاعت و از خود گذشتگی شهیدان گرانقدر در برنامه های مختلف از جمله دیدار از خانواده های شهداء، یادواره های شهداء ، و مراسم شب خاطره رزمندگان اسلام در محافل و مجالس و مدارس  و مساجد ، برگزار شود.

عدالتی شربیانی در خاتمه یادآور شد: ما نسبت به قهرمانهای ملی مانند شهداء و دانشمندان حق به گردن داریم بخصوص درمورد شهداء، برای اینکه جانشان را که مهمترین سرمایه آنان بوده است در راه کشورشان فدا کرده اند که باید مورد تقدیر و در یادها قرار بگیرند.

گفتنی است: در پایان لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یابود و تکریم از خانواده شهید، اهداء شد.

 

 

4001/پ10/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها