خبرهای داغ:
آئین بهره برداری از دستاورد حلقه معرفتی صالحین پایگاه پنج شهید حسینیان در تولید قارچ، روز پنجشنبه با حضور مسئولان ناحیه بسیج امام حسین(ع) برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۰۹۰۷۵
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراحل راه اندازی کارگاه تولید قارچ حلقه صالحین پایگاه شهید حسینیان از بهمن 93 همزمان با دهه فجر و با سرمایه گذاری اعضاء حلقه صالحین شهید محمود زاده آغاز شده و در سالروز میلاد حضرت زهرا(س) با حضور مسئولان ناحیه بسیج امام حسین(ع) به بهره برداری می رسد.
حجت الاسلام سید محمدباقر تکیه ای مربی پایگاه در حاشیه آماده سازی این کارگاه به خبرنگار بسیج گفت: جوانان این حلقه صالحین ثابت کردند که در کنار تعمیق و ارتقاء معنویت در حلقه ها، می شود با ایمان به خدا و توکل بر او، برنامه‌ریزی درست و نظم و کوشش جوانان بسیجی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری گام برداشت و در هر خیابان و محله و روستا و شهری، با سرمایه اندک اما انگیزه‌ انقلابی، اشتغال ایجاد کرد و در زمینه الگو سازی نمود.
مراسم بهره برداری از سالن تولید قارچ اندیشه، با حضور جمعی از مسئولان ناحیه بسیج امام حسین(ع) و حوزه سه شهید عابدی ساعت 17:30 روز پنج شنبه 20 فروردین 94 همزمان با شب میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها