به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) انجام می‌گیرد
به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت زهرا و روز زن؛ مزار ۷۰۰ تن از بانوان شهید که در بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شده‌اند؛ غبارروبی، عطرافشانی و گلباران می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۹۰۷۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) مرکز فرهنگی گلزار شهدا با مشارکت بنیاد شهید تهران بزرگ و سازمان بهشت زهرا و بسیج دانشجویی دانشگاه تهران برنامه‌ای را در تجلیل از بانوان شهید و ایثارگر و خانواده معظم شهدا برگزار می‌کند. علاوه بر این مراسم در نظر گرفته شده است تا برای پاسداشت مقام زن و نقش اثرگذارش در جنگ و پیروزی انقلاب اسلامی اقدام دیگری برای نخستین بار انجام گیرد.

طبق آمار اعلام شده، ایران 7 هزار و 200 شهید زن تقدیم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کرده است که از این تعداد 565 شهید متعلق به استان تهران است. همچنین 700 تن از این شهدا در گلزار شهدای تهران واقع در بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شده‌اند.

به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت زهرا و روز زن؛ مزار بانوان شهید در بهشت زهرا(س) روز پنجشنبه 20 فروردین ماه از ساعت 11 با حضور خانواده معظم این شهدا، جانبازان و ایثارگران غبارروبی، عطرافشانی و گلباران می‌شود و تجدید میثاقی دوباره صورت می‌گیرد.

ارسال نظرات