بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی در ارتباط با تجاوز عربستان به یمن اعلام کرد: استکبار به سرکردگی آمریکا به علت ضعف روزافزون از جنگ مستقیم با مردم انقلابی یمن ناتوان است و نوکران خود در منطقه غرب آسیا را به جنگ و کشتار فرستاده است.
کد خبر: ۸۵۰۹۰۹۱
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی تهران در ارتباط با تجاوز عربستان به یمن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: این بار استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به علت ضعف روزافزون از جنگ مستقیم با مردم انقلابی یمن ناتوان است و نوکران خود در منطقه غرب آسیا را به جنگ و کشتار تشویق و ترغیب کرده است.

در ابتدای این بیانیه آمده است: سران رژیم‌های فاسدی که از همان آغاز، مقابل نهضت بیداری اسلامی ایستادند یکی پس از دیگری سقوط می‌کنند و با سرعتی باور نکردنی جای خود را به اسلام گرایان و دوستداران انقلاب اسلامی می‌دهند. مردم مسلمان و انقلابی یمن نیز با امید به پروردگار متعال که پیروزی مومنان را تضمین کرده است، وارد میدان مبارزه با استکبار شده‌اند و در این مسیر به پیروزی‌های خوبی دست یافته‌اند.
در این میان کشورهایی که خودشان زیر سلطه آمریکا هستند و با نظام های دیکتاتوری اداره می‌شوند با دخالت آشکار در امور یمن مانع از استقرار دولتی مردمی در یمن می‌شوند. لازم است مردم انقلابی یمن ضمن پاسداری از انقلاب خود، اجازه دخالت بیگانگان را ندهند و از دستاوردهای انقلاب پاسداری کنند. یقینا حق مردم مسلمان یمن است که از کشور خود دفاع جانانه کنند و درس عبرتی به متجاوزان به خصوص عربستان سعودی بدهند.

در پایان این بیانیه تاکید شد: از وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران می‌خواهیم که به طور جدی از انقلاب یمن حمایت کرده و سفیر رژیم سعودی را از تهران اخراج کند و مسئولان امر نیز با برپایی تجمع دانشجویان و مردم انقلابی ایران در حمایت از مردم مظلوم یمن موافقت و همراهی نماید.
به برادران رزمنده خودمان در جبهه های یمن اعلام می‌داریم که ما دانشجویان مسلمان ایران را در کنار خود ببینند. دعای ما بدرقه راهتان، ان‌شاءالله.

ارسال نظرات