تشریح برنامه های بسیج جامعه زنان کردستان در هفته ی بزرگداشت مقام زن

مسئول بسیج جامعه ی زنان کردستان، برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در استان کردستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۵۰۹۰۹۸
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ناهید منصوری مسئول بسیج جامعه زنان کردستان ضمن تبريك فرا رسيدن ولادت با سعادت ام ابيها فاطمه زهرا (س) و میلاد حضرت امام خميني (ره) گفت: زنان در عرصه های اجتماعی به عنوان عنصر سازنده و اثرگذار در جامعه ی اسلامی و ایفای نقش ها و تکالیف مهم و اساسی مطرح می باشندو تربیت نسل سالم، تحکیم بنیان خانواده، نقش مدیریتی، اجرایی و ارشادی در جامعه، زمینه را برای فعالیت های زنان فراهم می سازد.


وی اظهار کرد: به منظور فرهنگ و سیره ی فاطمی و جامعه ی اسلامی و معرفی الگوهای اسلامی و انقلابی برای زنان در طول هفته ی زن برنامه هایی توسط بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس در سطح استان کردستان برگزار می گردد.


منصوری گفت: برگزاری جشن میلاد کوثر، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری محفل انس با قرآن ، ، برگزاری مسابقه ی مقاله نویسی ، برگزاری نشست فرهنگی با عنوان سبک زندگی اسلامی و ویژه برنامه هفته زن، غباررویی مزار مطهر شهدا، عیادت از بیماران زن در بیمارستان ، دیدار با زنان سرپرست خانوار، سرکشی از خانواده های بی بضاعت، دیدار با خانواده های شهدای زن، برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع سبک زندگی فاطمی، ویزیت رایگان برای بانوان، شرکت در نماز جمعه و ... از جمله برنامه های هفته ی زن در بسیج جامعه زنان سطح استان کردستان است.


وی در پایان گفت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی باید با تمام توان تلاش کنیم و در کلیه مراحل زندگی منویات معظم له را مدنظر قرار داده تا به اهداف پیش بینی شده برسیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار