قائم‌مقام جمعیت رهپویان با اشاره به برگزاری نشست سه‌جانبه آیات مصباح،موحدی کرمانی و یزدی گفت:‌ شرایط برای برگزاری نشست میان احزاب و نیروهای اصولگرا فراهم شده و انتشار خبر این نشست موجی از امید در جامعه ایجاد کرده است.
کد خبر: ۸۵۰۹۱۶۸
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج،پرویز سروری قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، با اشاره به دیدار سه جانبه آیات مصباح یزدی رئیس موسسه پژوهشی امام خمینی (ره)، یزدی دبیرکل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و موحدی‌کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: این نشست نقشی موثر و مفید در ایجاد انسجام و همگرایی نیروهای اصولگرا ایفا خواهد کرد.

وی افزود: این نشست بسیار مبارک به وحدت هرچه بیشتر نیروهای اصولگرا کمک مؤثری کرده و باعث شده موجی از امید در دل نیروهای انقلاب به وجود بیاید و چنین جلساتی می‌تواند اختلافات گذشته را کمرنگ و وحدت را افزایش دهد.

سروری با اشاره به نقش ویژه علمای بزرگ اسلام در ایجاد انسجام اجتماعی تأکید کرد: حرکت آیات مصباح، یزدی و موحدی کرمانی نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای برای رسیدن جامعه به اهداف انقلاب خواهد داشت و از امروز روند بسیاری از امور دچار تغییر مثبت شده است.

قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب در عین حال تصریح کرد: بعد از این نشست سه‌جانبه زمینه و شرایط برای برگزاری نشست و جلسه میان احزاب و نیروهای اصولگرا فراهم شده و صرف انتشار خبر این نشست موجی از امید در جامعه ایجاد کرده است.

وی همچنین با انتقاد از جریانات و افرادی که قصد ایجاد تفرقه در میان نیروهای اصولگرا را دارند، خاطرنشان کرد:‌ برگزاری نشست از سوی بزرگان انقلاب پیام روشن و شفافی به تفرقه‌افکنان بود که نیروهای اصولگرا به جای تکیه به افتراقات به اشتراکات توجه دارند.

سروری در پایان همه احزاب و جریانات اصولگرا را به وحدت و همگرایی دعوت و گفت: باید با آسیب‌شناسی از مسائل گذشته از ایجاد تفرقه جلوگیری کرد و همه در کنار یکدیگر برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی همسو شوند.

ارسال نظرات