سخنگوی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه نشست سه‌جانبه آیات مصباح‌یزدی، موحدی‌کرمانی و یزدی نقشه اصلاح‌طلبان تندرو را خنثی خواهد کرد، گفت: برخی اصلاح‌طلبان تندرو حیات خود را در تفرفه‌انگیزی می‌بینند و برگزاری چنین نشست‌هایی همگرایی اصولگرایان را افزایش می‌دهد.
کد خبر: ۸۵۰۹۱۷۰
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،لطف‌الله فروزنده دهکردی سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی،‌ با اشاره به برگزاری نشست سه‌جانبه آیات مصباح‌یزدی، موحدی‌کرمانی و یزدی اظهار داشت: قطعا محور همه فعالیت‌های ما روحانیت معظم است و برگزاری چنین نشست‌هایی می‌تواند همدلی جبهه اصولگرایان را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه یکی از نتایج این نشست حداقل کردن اختلافات خواهد بود، تصریح کرد: باید از این فقهای بزرگ که پیشقدم شدند تشکر کنیم و امیدواریم این اقدامات بیشتر شود.

فروزنده در عین حال افزود: از همه احزاب، گروه‌ها و افراد که در جریان اصولگرایی فعالیت می‌کنند، درخواست می‌کنیم به حرف این علمای گرانقدر توجه خاصی کنند و با تمام توان برای پیشبرد آرمان‌های انقلاب و رهبری نظام هم سو شوند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران با اشاره به اقدامات برخی اصلاح‌طلبان تندرو برای تفرقه‌انگیزی در جریان اصولگرایی، خاطرنشان کرد: جریان تندروی اصلاح‌طلب از وحدت اصولگرایان ناراحت می‌شود زیرا آنها حیات خودشان را در اختلاف‌انگیزی می‌بینند و همین نشست می‌تواند تا حدود زیادی نقشه اصلاح‌طلبان تندرو که قصد دارند تفرقه‌انگیزی را خنثی کنند.

ارسال نظرات