جانشین سپاه امام رضا (ع) در اقشار بسیج خراسان رضوی:

بسیج رسانه باید براساس پیشرفت‌های اساسی نظام اقدام کند

جانشین سپاه امام رضا (ع) در اقشار بسیج خراسان رضوی بیان داشت: باید براساس پیشرفت‌های اساسی نظام اقدام کند و شبهات مطرح شده از سوی دشمن را پاسخ داده و خنثی کند.
کد خبر: ۸۵۰۹۲۷۳
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه خراسان رضوی، یحیی سالاری در جلسه شورای عالی قشر سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی که صبح امروز در این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: بسیج سازمان صرف نیست که وظایفی را برای خود تعریف کند؛ بسیج جریان فکری الهام‌بخش و حرکت آفرین است؛ نخستین رسالتش هویت‌بخشی به نیروهای پرانگیزه در حوزه‌های تخصصی است.

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) در اقشار بسیج خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بسیج رسانه می‌تواند الهام بخش و ترسیم کننده افق‌های جدید و مروج نگاه تخصصی با تفکر بسیجی و سطحی بالاتر از نگاه‌های دیگران و ارتقای سطح تخصصی افراد باشد.

سالاری با اشاره به اینکه بسیج شجره‌ای طیبه است و با اقشار مختلف ارتباط چند وجهی دارد، بیان داشت: بسیج رسانه باید نسبت به اقشار مختلف جامعه رسالتش را ایفا کند و اهدافی را در نظر بگیرد.

وی گفت: بسیج رسانه باید کارکرد وضعی درون مجموعه‌ای برای اصحاب رسانه تعریف کند. باید براساس پیشرفت‌های اساسی نظام اقدام کند و شبهات مطرح شده از سوی دشمن را پاسخ داده و خنثی کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار