خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی:

زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها) بر پایه صداقت پایه گذاری شده بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین در مراسم جشن کوثراظهار داشت: زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها) بر پایه صداقت پایه گذاری شده بود.
کد خبر: ۸۵۰۹۳۴۵
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبر گزاری بسیج  از قزوین ، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین در مراسم جشن حضرت زهرا(سلام الله علیها) خانواده های کارکنان بنیاد تعاون و خدمات سپاه استان قزوین به ویژگی های حضرت زهرا(سلام الله علیها) و یک زندگی خوب پرداخت و یادآور شد: زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها) بر پایه صداقت پایه گذاری شده بود و اگر صداقت در زندگی مشترک نباشد زندگی انسان دوام نخواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: حضرت زهرا(سلام الله علیها) در آخرین لحظه عمرش به حضرت علی (علیه السلام) می فرماید که تا کنون خلافی در صدق گفتار بنده دیده ای؟ این جمله این را بیان می کند که آن حضرت صداقت و وفاداری از ملزومات زندگی اش بوده و تا لحظه آخر عمرش صادق بوده است.

معبودی به سخنان حضرت علی(علیه السلام) در خصوص همسرش خطاب به پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم)  اشاره کرد و گفت:  در تمام عمرم فاطمه را بهترین کمک حال دیدم و در زندگی فداکاری های زیادی جهت بقای اسلام و رضایت همسر داشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین ابراز کرد: نکته دوم در زندگی مشترک درک متقابل است که این نکته در زندگی حضرت علی(علیه السلام) و حضرت زهرا(سلام الله علیها) دیده می شود و زهرای اطهر بر اساس شرایط موجود شوهرش را درک می کند، امروزه یکی از مشکلات در جامعه عدم درک دو طرف در زندگی مشترک است.

وی اذعان داشت: حضرت علی(علیه السلام) و حضرت زهرا(سلام الله علیها) در حوادث تلخ و شیرین زندگی غم خوار هم بودند، انسان باید در زندگی مشترک در شرایط سخت و راحت در کنار یکدیگر بوده و هم دیگر را درک کنند تا در زندگی موفق باشند.

معبودی به ساده بودن زندگی حضرت علی(علیه السلام) و حضرت زهرا(سلام الله علیها)  اشاره کرد و ابراز کرد: زندگی انسان هر چه ساده و بدون زرق و برق باشد بهتر است یعنی همان سبک زندگی اسلامی که مقام معظم رهبری بارها به آن اشاره کرده اند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین در پایان عنوان کرد: احترام و ادب آن دو حضرت نسبت به هم خیلی زیاد بوده است و ما هم باید نسبت به همدیگر ادب و احترام را رعایت کنیم تا فرزندانمان از ما الگو بگیرند.

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار