خبرهای داغ:
یکی از مراجع عظام تقلید قم با اشاره به موضوع جریان فرودگاه جده عربستان گفت: در این خصوص نباید سکوت کرد و باید کارها را دنبال کرد و اجازه نداد که این مسائل تکرار شود.
کد خبر: ۸۵۰۹۴۲۹
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی بعد از ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی با اشاره به درگیری‌ها در یمن گفت: تمام این درگیری‌ها در راستای اختلاف افکنی میان شیعه و سنی است و اسم‌های آنها را تغییر می‌دهند.
وی گفت: داعش، بوکوحرام و.... را ایجاد می‌کنند اما موضوع اصلی این است که با سرمایه‌گذاری برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس می‌کوشند تا شیعه هراسی ایجاد کنند.

این مرجع تقلید گفت: وقتی آنها مشاهده می کنند که شیعه در حال پیشرفت است احساس خطر می‌کنند و می‌کوشند تا از هر طریق ممکن ضربه زده تا به اهداف خود برسند.

آیت‌الله نوری‌همدانی گفت: دشمن نمی‌خواهند که بیداری اسلامی در دنیا رواج یابد و به همین دلیل تلاش می‌کنند تا انقلاب را گسترش دهند و جلوی این بیداری را بگیرند.

این مرجع تقلید با اشاره به موضوع جریان فرودگاه جده عربستان گفت: در این خصوص نباید سکوت کرد و باید کارها را دنبال کرد و اجازه نداد که این مسائل تکرار شود.

ارسال نظرات