خبرهای داغ:
به همت سازمان بسیج جامعه زنان قم ؛

یادواره زنان شهیده در قم برگزار می‌شود

یادواره زنان شهیده و تجلیل از مادران شهدا به همت سازمان بسیج جامعه زنان استان قم همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا در دانشگاه پردیس فارابی دانشگاه تهران در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۹۴۳۹
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، یادواره زنان شهیده و تجلیل از مادران شهدا به همت سازمان بسیج جامعه زنان استان قم در سالروز میلاد حضرت زهرا در دانشگاه پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

این همایش دو روزه با حضور آیت الله رشاد، آیت الله فاطمی نیا، آیت الله اراکی، آیت الله میرباقری، حسن رحیم پور ازغدی، آیت الله حائری شیرازی و حجت الاسلام قرائتی برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه‌های تخصصی در مورد موضوعات مبانی فمینیسم و سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه از دیگر برنامه‌های این همایش دو روزه است.

تشریح مقام قدسی حضرت زهرا (س)، عملکرد قوه مجریه و مقننه و شورای فرهنگی درباره نقش اجتماعی زنان در الگوسازی از حضرت زهرا (س)، عبادت و خودسازی حضرت، و نیز بیان فضایل انسانی حضرت زهرا (س) از جمله موضوعاتی است که در این برنامه تشریح می‌شود.

این همایش دو روزه با حضور یکصد دانشجوی اهل تسنن و 340 دانشجوی شیعه در روزهای پنجشنبه بیستم و جمعه 21 فروردین در پردیس فارابی دانشگاه تهران در قم برگزار می‌شود.


ارسال نظرات