خبرهای داغ:
مراسم تکریم از مادران و همسران شهید در آستانه سالروز میلاد حضرت زهرا(س) با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۹۴۴۰
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم تکریم از مادران و همسران شهدا پیش از ظهر پنجشنبه در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و رهبر کبیر انقلاب، در مجتمع امام خمینی(ره) به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با حضور دکتر علی لاریجانی برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران مراسم، حجت الاسلام صالحی منش استاندار قم، حجت الاسلام سعیدی امام جمعه قم، حجت الاسلام بنایی معاون سیاسی و امنیتی استاندار، سردار هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، رضا حافظی جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم و برخی دیگر از مسؤلان حضور داشتند.

اجرای تواشیح، تجلیل از مادران و همسران شهید و غبار روبی مزار شهدا از برنامه‌های این مراسم بود.

مادران و همسران شهید اسوه صبر و پایداری هستند

مدیرکل زنان و امور خانواده استانداری قم در ابتدای این مراسم با بیان اینکه رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس در عرصه‌های مختلفی از حضرت فاطمه الزهرا(س) الگو گرفتند، گفت: نسل امروز باید در ابعاد مختلف زندگی خود از حضرت زهرا(س) الگوبرداری کند و ان را برای خود دست یافتنی نداند.

معصومه ظهیری با بیان اینکه مادران و همسران شهید اسوه صبر و پایداری هستند، افزود: این زنان با الگوگیری از حضرت زهرا(س) فرزندان و شوهران خود را برای حراست از اسلام راهی میدان نبرد کردند.

وی مهم‌ترین میراث شهدا را قانونمداری در جامعه دانست و گفت: خانواده شهدا باید ترویج کننده سبک شهیدانشان در جامعه باشند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها