در ستاد میلاد کوثر سپاه ناحیه زنجان مطرح شد:

جشن بزرگ میلاد کوثر (ویژه خواهران) سپاه ناحیه زنجان 23 فروردین برگزار می شود

فرمانده سپاه ناحیه زنجان اظهار داشت: به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن برنامه‌های مختلفی در سطح سپاه ناحیه زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۹۵۱۸
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، طهماسبی با دادن این خبر از برگزاری جشن بزرگ میلاد کوثر در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان خبر داد و بیان داشت: این برنامه ساعت 15:30- بیست و سوم ماه سال جاری برگزار می‌شود.
 وی افزود: در این مراسم حجت‌الاسلام قره داغی یکی از اساتید حوزه و دانشگاه سخنرانی می‌کند.

این مسئول مهم‌ترین برنامه جشن میلاد کوثر را اجرای سرود، قصه‌گویی، مولودی و قرائت بیانیه بسیج جامعه زنان اعلام کرد و متذکر شد: همزمان با برگزاری این جشن بزرگ؛ ایستگاه های نقاشی، صلواتی، سلامت و برنامه جذب عمومی برای بسیج برگزار می‌شود.

وی در ادامه هدف از برگزاری برنامه های میلاد کوثر را معرفی و ترویج فرهنگ و سیره ی فاطمی دانست و گفت : معرفی الگوهای زن انقلابی و مسلمان،معرفی دست آوردهای بانوان در عرصه های مختلف،تجلیل از زنان و مادران نمونه و... محوریت برنامه های سپاه بوده و خواهد بود.

وی در ادامه به دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه زنجان بمناسبت هفته زن اشاره کرد و افزود: دیدار مسئولان با سالمندان و تجلیل از خواهران محجبه نمونه ای از این برنامه ها است وی خاطر نشان کرد همچنین در مراسمی به بانوانی با نام فاطمه و زهرا هدایایی اعطا خواهد شد .

ارسال نظرات