فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا خبر داد:

برگزاری جشن میلاد کوثر در صومعه‌سرا

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا از برگزاری جشن میلاد کوثر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۹۵۶۶
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸

آرزو محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، با گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن اظهار کرد: توجه به ارزش زن و مقام مادر در جامعه به قدری ضروری است که فلسفه گرامیداشت این روز مقابله با تبلیغات سوء دشمنان و جلوگیری از فروپاشی خانواده‌ها است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره بانوان افزود: ما معتقدیم زنان در هر جامعه سالم بشری قادرند و می‌باید فرصت پیدا کنند که در حد سهم خود، تلاش خویش را در پیشرفت‌های علمی و اجتماعی و سازندگی و اداره این جهان به عهده بگیرند.

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا گفت: روز میلاد اسنانی که تمام ارزش‌های متعالی در وجود ملکوتی‌اش جلوه گر است به عنوان روز زن افتخاری بزرگ برای بانوان به شمار می‌اید تا با بهره‌گیری از شخصیت والا و الهی حضرت فاطمه(س) در تکامل و ارتقا شخصیت خود اقدام نمایند.

محمدی تصریح کرد: حضرت محمد مصطفی(ص)، حضرت فاطمه زهرا(س) و خاندان عصمت و طهارت همه الگو هستند برای کسانی که به خدا اعتقاد، به معاد و مقصد انسان ایمان داشته باشند و هم چنین ذکرالله کثیر دارند.

وی با بیان اینکه حوزه کوثر خواهران با همکاری ستاد کمیته بانوان شهرستان صومعه‌سرا برنامه‌های متنوعی را در هفته زن تدارک دیده است، خاطرنشان کرد: کوهپیمایی بانوان، شرکت پرشور بانوان در نماز جمعه، جشن میلاد کوثر در سه حوزه صومعه‌سرا، تولمات و گوراب زرمیخ، دیدار با مادران و همسران شهدا، واگذاری استخر رایگان به بانوان از جمله برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته زن شهرستان صومعه‌سرا است.

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا اظهار کرد: بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره)، برگزاری مسابقات بومی و محلی بانوان ورزشکار، آموزش و خودآزمایی زنان برای پیشگیری از سرطان پستان، قرائت فاتحه بر سر مزار مادران شهیدی که در قید حیات نمی‌باشند از دیگر برنامه‌های ستاد مذکور است.

 

ارسال نظرات