برگزاری جشن میلاد کوثر(س) در شهرستان بندرلنگه

به مناسبت اولین روز از هفته زن، جشن میلاد کوثر(س) در حسینیه حداد شهرستان بندرلنگه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۰۹۶۱۹
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶



به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندرلنگه سید حسین فاطمی در جمع حاضرین ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت دخت نبی اکرم(ص) حضرت زهراء اطهر(س)، ابراز امیدواری نمودند که ما بتوانیم ایشان را الگوی خود در زندگی قرار دهیم و سیره ایشان را در زندگی پیاده نماییم.

خواهر ریاضی تهرانی استاد حوزه و دانشگاه در جمع حاضرین گفت: حضرت زهرا(س) فرمودند؛بهترین حال، حال بندگی و اطاعت از خدا است که ما در آن روز گناه نکنیم.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه زندگی هر انسانی را دارای یک طول و یک عرض تعبیر نمودند که طول آن، مدت عمر انسان و عرض آن را محتوی و کیفیت عمر دانستند و ما باید در این فرجه از عمر خویش بهترین ها را رقم بزنیم همان گونه که حضرت زهرا(س) توانستند در 18 بهار از عمر خویش، نقش خود را به عنوان دختر نبوت، همسر ولایت و مادر امامت به بهترین وجه ایفا نمایند.

وی در ادامه ابراز امیدواری نمودند: ما باید حضرت زهرا(س) را بهترین الگو برای زندگی خود انتخاب کنیم و سبک زندگی فاطمی را ترویج دهیم و وقتی که در قیامت از ما سوال شود عمر و جوانی ات را در چه راهی صرف کردی با پیاده نمودن سبک وسیاق حضرت زهرا(س) در زندگی جواب داشته باشیم همان گونه که حضرت زهرا(س) راضیه مرضیه بود، چرا که در راه رضای خداوند قدم بر می داشت.

وی در ادامه خاطر نشان کردند: امروز فرهنگ دجال این مربی باحوصله و خستگی ناپذیر از طریق ماهواره و عادی جلوه دادن روابط دختر و پسر و ... بنیان خانواده را هدف قرار داده و ما باید این سلاح دشمن را بشناسیم چرا که تمام هم و غم مقام معظم رهبری( مدظله العالی) آگاه نمودن جامعه از این حربه دشمن است.

ارسال نظرات